Megérkezett Magyarországra a rózsaszín csokoládé
Európában az elsők között kóstolhatják meg a magyar fogyasztók a Nestlé izgalmas fejlesztését, a rubin KitKat csokoládét, ugyanis a különleges ízű termék május 5-től egyes hazai élelmiszerüzletekben is kapható.
Januárban nagy érdeklődés közepette jelentette meg Japánban a különleges, rubin csokoládéval készült édességét a Nestlé. A cég egyik vezető édességmárkájának számitó KitKat az első és jelenleg egyetlen márka, mely rubin csokoládéval készít édességet.
A helyi fogyasztók különleges ízek és innovációk iránti nyitottsága indokolta, hogy a KitKat Ruby elsőként Japánban, a luxusmárkának számító KitKat Chocolatory kategória részeként debütált. A japán és koreai piacon elért hatalmas siker után a KitKat Ruby most a magyar boltok polcain is megjelenik. A magyar csokoládéfogyasztók Európában az elsők között, svájci és olasz társaikat is megelőzve juthatnak a különlegességhez.
Az ét- a tej- és a fehér csokoládé mellett a világ negyedik típusú csokoládéjaként emlegetett rubin csokoládé a természetesen rózsaszín árnyalatú, különleges Ruby kakaóbabból készül, és egy teljesen új, bogyós gyümölcsöket idéző ízélményt kínál. A KitKat Ruby különlegességét a termékcsalád többi tagjától eltérő, különleges tervezésű, rózsaszín csomagolás is segít kiemelni. A rubin csokoládét mesterséges aromák és színezék hozzáadása nélkül nyújtott intenzív íze és színe teszi különlegessé. A termék, a többi KitKat szelethez hasonlóan, fenntartható forrásból beszerzett kakaóbabbal készül.
Május 5-től – elsőként – az Interspar áruházakban kapható a csokoládé, de néhány hét múlva további élelmiszerüzletekben is elérhető lesz.
Kapcsolódó cikkeink
A Nestlé termékek vásárlói májusban többféle módon is segíthetik a nélkülözőket
Május 9. és 22. között ismét támogathatják a rászorulókat a…
Tovább olvasom >80 millió svájci frankot invesztált a Nestlé szerbiai üzemébe
Nyolcvan millió svájci frankot (83,4 millió eurót) ruházott be a…
Tovább olvasom >Garden Gourmet Falafel
Megérkezett a Garden Gourmet Falafel! A számos európai országban nagy…
Tovább olvasom >További innovációs termékek
A Tesco Magyarország a kihívások ellenére is optimista a jövőt illetően
A kiskereskedelmi szektor jelenlegi helyzetéről és a közeljövőben várható trendekről…
Tovább olvasom >A Danone kutatása a növényi termékek népszerűségét vizsgálta
A Danone Magyarország 2024-ben ismét részt vett az öt kelet-közép-európai…
Tovább olvasom >Egyre több a kerékpáros szakértők ajánlásait követő kerékpártámasz a SPAR üzleteinél
Kényelmes és biztonságos kerékpártámaszokkal szereli fel a SPAR Magyarország az…
Tovább olvasom >