Japánt vette célba a PICK
Nagy sikerrel zajlott Japánban a hetedik alkalommal megrendezett Magyar Hetek rendezvénysorozat, amelynek egyik főtámogatója immár második éve a PICK SZEGED Zrt. Az ennek keretében megrendezett kulturális események mellett két tokiói és egy oszakai ötcsillagos szálloda másfél hónapon át kínálja a budapesti Gundel étterem szakácsa által készített menüsort, melyhez a már Japánban is népszerűvé vált mangalicahúst és a téliszalámit az idén száznegyven éves szegedi cég biztosítja.
A PICK SZEGED Zrt. tavaly májusban nyitotta tokiói képviseleti irodáját, és folyamatosan áldoz azért, hogy a PICK-termékeket és a magyar nemzeti kincsnek számító mangalicát a távol-keleti piacra bevezesse. Ennek gyümölcseként a PICK-termékek immár nemcsak a japán főváros legpatinásabb áruházaiban, a Ginza- és a Sindzsuku-negyedben találhatóak meg, hanem kaphatóak Tokió exkluzív, a híres francia éttermi és útikalauz, a Michelin által csillaggal díjazott éttermeiben is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Tesco Magyarország a kihívások ellenére is optimista a jövőt illetően
A kiskereskedelmi szektor jelenlegi helyzetéről és a közeljövőben várható trendekről…
Tovább olvasom >A Danone kutatása a növényi termékek népszerűségét vizsgálta
A Danone Magyarország 2024-ben ismét részt vett az öt kelet-közép-európai…
Tovább olvasom >Egyre több a kerékpáros szakértők ajánlásait követő kerékpártámasz a SPAR üzleteinél
Kényelmes és biztonságos kerékpártámaszokkal szereli fel a SPAR Magyarország az…
Tovább olvasom >