Idén taroltak a kézitáskák az Anyák napi vásárlások során
A Loop Commerce új kutatása szerint sok fogyasztó választja a kézitáskákat és a pénztárcákat, amikor egy különleges napra vásárol valamit, mint például Anyák napjára. A választásban ezt követik a tartozékok és a kiegészítők, majd a ruházat, az egészség- és szépségtermékek, majd a lábbelik. A Loop Commerce a vezető kiskereskedők és márkák hálózatán keresztül végzett vásárlásokat értékelte, köztük a Macy’s, a Saks Fifth Avenue, a Neiman Marcus, a Bergdorf Goodman, a Coach és az American Giant adatait.
A kutatás azt is kimutatta, hogy a férfiak mintegy 42 százalékkal többet költenek Anyák napi ajándékokra, mint a nők. Az idei évben a fogyasztók szintén mobileszközeiket használták leginkább a bevásárlás során, és 76%-uk böngészett interneten keresztül az eszközön, szemben az asztali számítógépek 24 százalékával. Azonban megállapítható, hogy a legtöbb online vásárlás még mindig az asztali gépeken történik, a mobileszközökön keresztüli vásárlások pedig a tranzakciók 40 százalékát teszik ki. //
Kapcsolódó cikkeink
Országos kutatás: kiderült, hogy erre vágynak a magyar anyák
Egy anyák napja apropójából készült országos reprezentatív kutatás szerint tízből…
Tovább olvasom >Ennyit költenek a magyarok a ballagásra
A ballagás az egyik legfontosabb mérföldkő egy fiatal életében, és…
Tovább olvasom >Csak okosan az okos ajándékokkal! A Media Markt ünnepek utáni tanácsai
Öröm, vagy fejfájás? Hatalmas boldogság megpillantani a karácsonyfa alatt és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az árrésstop kiterjesztésével kapcsolatban szólalt meg Orbán Viktor
A jövő heti kormányülésen dönthetnek az árrésstop kiterjesztéséről a háztartási…
Tovább olvasom >Júniustól tilos energiaitalt eladni 18 éven aluliaknak – így ellenőrzik majd a házhoz szállítást
Egyhangú döntéssel fogadta el a parlament azt a törvénymódosítást, amely…
Tovább olvasom >Komoly tárgyalások zajlanak a vámháború lezárásáról
Csak őszinte szándékkal lehet tárgyalni – így reagált a kínai…
Tovább olvasom >