Fokozzuk a bolti láthatóságot
A Pick Szeged Zrt. és a DS Smith Packaging Hungary Kft. együttműködése többéves múltra tekint vissza. A két cég rendszeresen workshopok keretében osztja meg egymással elképzeléseit és ötleteit a csomagolóanyagok fejlesztési irányait illetően. A közös gondolkodás során a leggyakrabban felmerülő igény a felhasznált hullámkarton csomagolások vásárlásösztönző hatásának és költséghatékonyságának a növelése, a csomagolósor gyártási hatékonyságának megtartása vagy növelése mellett.
A Pick Szeged Zrt. a fogyasztói igényeknek megfelelően új receptúrán alapuló termékcsaláddal, a HERZ Vital termékekkel jelent meg a piacon. A korszerű, egészséges táplálkozás elvárásaira reagáló (mesterséges adalékanyag-, színezék-, ízfokozómentes, és továbbra is magas hústartalmú), innovatív termékcsaládhoz újszerű , egyben informatívabb kínáló csomagolási megoldást keresett.
Feladatok:
A piaci bevezetés alatt álló Vital termékek hangsúlyosabb megjelenést kapjanak, és még inkább tűnjenek ki az áruházak polcain a „hagyományos” termékekhez képest.
Olyan új csomagolási megoldás kidolgozása, amely túlmutat a hagyományos SRP (Shelf Ready Packaging) csomagolásokon, azáltal, hogy figyelemfelkeltő, újszerű és informatív.
A korábbi műhelymunkákon még csak elképzelésként létező „álomcsomagolás” gyakorlati kivitelezhetősége, megvalósíthatósága.
Olyan tálca kialakítása, amely egyben szállítási csomagolás is, a termék tetővel együtt szállítható, kicsomagolásnál a marketingkommunikációs felület nem sérül.
Elgondolások a fejlesztés során:
Bárhonnan is közelítsen a vásárló, színes, figyelemfelkeltő, informatív wobblerrel találkozzon, mely a hullámkarton tálca részét képezi.
A három oldalról látható és nyomtatható kommunikációs felület a konstrukció megtervezése során úgy kerüljön kialakításra, hogy gyártástechnológiai szempontból egy oldalon történő nyomtatással elérhető legyen a kívánt hatás, költségmegtakarítást elérve a két oldalon történő nyomtatáshoz képest. A kialakított technológiai megoldás kisebb gyártási volumenekre is alkalmazható legyen.
Eredmény:
Három irányból is figyelemfelkeltő marketingkommunikációs felület az SRP részeként. Innovatív és költséghatékony vásárlásösztönző csomagolási megoldás, a Pick Szeged Zrt. által elképzelt „álomtálca” gyakorlati megvalósítása.
Előnyök:
• Polcrakész kínáló a tér három irányából felismerhető, egyedi reklámfelülettel.
• A Herz márka ismertségének növelése, számottevő plusz költség nélkül.
• A tálca tetővel együtt szállítható, a boltban plusz erőforrást nem igényel a kicsomagolás.
• Kevesebb hulladékanyag a gyártás során, környezetvédelmi célok megvalósítása.
A közös gondolkodás eredményeként a DS Smith budapesti PackRight Centerében olyan új generációs SRP-megoldás került kifejlesztésére, mely hozzájárult a HERZ Vital termékcsalád sikeres piaci bevezetéséhez, azáltal, hogy a hagyományos kínálókhoz képest többszörösen figyelemfelkeltő, kialakítását és megjelenését tekintve innovatív és nem mellesleg költséghatékony.
A HERZ Vital SRP csomagolás a 2018-as PAKK csomagolásdizájn-versenyen Élelmiszer/Húskészítmény kategóriában Arany minősítést ért el.
A fejlesztés formaoltalommal védett.
We are # Packaging Strategists, delivering results. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Merre tovább Student Design?
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás adott otthont a POPAI nemzetközi…
Tovább olvasom >Irány a természet: túrázni hív Valkusz Milán és Marics Peti, közösen a PICK-kel
Három új, PICK Bordó körtúra névre keresztelt túraútvonal várja a…
Tovább olvasom >A szabadba invitál a PICK tavaszi kampánya
2023-ban mindenki megismerhette az ízemlék szó fogalmát. A PICK Téliszalámi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyarországon évente mintegy kétmillió tonna élelmiszer-hulladék keletkezik
Az indokolatlan fogyasztás környezeti veszélyeire és a hulladékok újrahasznosításának fontosságára…
Tovább olvasom >„Kukába az élelmiszerpazarlással” – plakáttervező pályázatot hirdet a Nébih Maradék nélkül programja
A Fenntarthatósági Témahét alkalmából „Kukába az élelmiszerpazarlással” címmel indít plakáttervező…
Tovább olvasom >Több mint 200 üzlettel bővül a Rossmann
Üzlethálózatának bővítésére és modernizálására több száz millió eurót fordít az…
Tovább olvasom >