Az Unilever a GSK-t ostromolja
Az Unilever nem adja fel, feltehetően újabb ajánlatot tesz majd a GSK fogyasztói üzletágára, miután legutóbbi (december 20-i) 50 milliárd font értékű ajánlatát a GSK elutasította. A Sensodyne fogkrém és az Emergen-C vitaminok gyártója szerint az ajánlat „alulértékeli” az érintett üzletágat és annak jövőbeli kilátásait, és továbbra is kitart terve mellett, mely szerint a fogyasztói üzletágat önálló útjára bocsátja.
A tranzakció – mérete okán – globálisan a legnagyobb lenne a pandémia kitörése óta. Ha megvalósul, a Unilever szépségápolási és személyi higiéniai óriássá nőhetne, mely akár az Estée Lauder-val és a L’Oréallal is versenyben maradhatnak. A GSK pedig mentesülhetne az ügylet révén az elmúlt évben egyre növekvő befektetői nyomástól.
Kapcsolódó cikkeink
Öt mikrotrend, amely átírja a zöld állítások stratégiáját
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Eladásokban és árban is erősödött az Unilever – túlteljesítette az elemzői várakozásokat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Eladta venezuelai jégkrém üzletágát az Unilever
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
A nap mondása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A nap mondása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A nap mondása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >