Az Auchan dinamikus online fejlesztései
Auchan Online – házhozszállítás a felhőn át címmel tart előadást Szomolányi Márk, az Auchan Magyarország Digitalizációért és Internetes Kereskedelemért felelős igazgatója azon a március 7-i Microsoft Retail Day konferencián, melynek témáját a kereskedelemben egyre hangsúlyosabb, mesterséges intelligenciát is tartalmazó, digitális megoldások adják.
Az Auchantól érkező szakember előadásában a Loginet Systems Kft.-vel és a Revolution Software Kft.-vel való hármas együttműködésben megvalósított online webáruház és szolgáltatás üzleti és informatikai kihívásait, állomásait és motivációit mutatja majd be.
– A változó vásárlói igények folyamatos kihívások elé állítanak bennünket, mint az FMCG szektor egyik többcsatornás szereplőjét. A vásárlói élményben felértékelődött az idő megtakarítása, a minőségi termékek , a stresszmentes vásárlói útvonal összehangolása. Az élelmiszer és nem élelmiszer termékek összegyúrása egy jó vásárlói élménybe, rendkívüli kihívást jelent mind üzletileg mind informatikailag, hiszen míg az élelmiszer nagy bevásárlás egy listaszerű, magas termékszámú, rutinszerű vásárlás, a nem élelmiszer termékek, pl: egy televízió vásárlása egészen más vásárlói útvonalon történik. Nálunk mindkét útvonal egyszerre jelen van egy portálon, egy szolgáltatásban, egy informatikai rendszerben, mindez a felhőn keresztül üzemeltetve – fogalmazott Szomolányi Márk.
Az eseményen bemutatkozik az áruházlánc fejlesztésben résztvevő két partnere is.
A Loginet Systems Kft. az Auchan digitális értékesítését több ponton is támogatja, így az online és in-store értékesítés területén, valamint a beszerzési folyamatokban is. A cég, mely egyedi digitális szoftvermegoldásokat ajánl közép- és nagyvállalati ügyfelek számára, fontosnak tartja, hogy komplex szolgáltatásokat biztosítson, a vállalatirányítási rendszerek kialakítása terén ezért a Revolution Software Kft.-vel dolgozik együtt.
A Revolution 25 éve fejleszt és működtet vállalatirányítási megoldásokat a magyarországi kkv. és középvállalati réteg számára. Teljeskörűen integrált folyamatvezérlési és kereskedelmi megoldásaik a retail területén lefedik az eCommerce, a raktári logisztika, valamint a fuvarszervezési és kiszállítási folyamatokat, továbbá ezek pénzügyi, számviteli elszámolási feladatköreit.
A Március 7-én, Magyarországon első alkalommal megrendezésre kerülő Microsoft Retail Day konferencia együttműködő partnereként a szakmai előadásokat a Trade magazin moderálja, mely az FMCG piac első számú retail szaklapjaként maga is kiemelt figyelmet fordít a hazai és külföldi retail fejlesztésekre, valamint a digitalizáció és a vásárlói élmény aktuális és jövőbe mutató kérdéseire.
További információ: https://www.microsoftevents.
(x)
Kapcsolódó cikkeink
Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >Mindenkinek a vásárló a fontos – mindig, mindenhol, mindenkor – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
A Business Days harmadik, szerdai napjának délelőttje az elmúlt másfél…
Tovább olvasom >Megújult a debreceni Auchan áruház
A jövőben megújult formában várja a vásárlókat a debreceniek egyik…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az OMV 2025 végéig csaknem 50 ultragyors töltőpontot ad át az országban
Magyarországon már 15 helyszínen lehet igénybe venni az OMV új…
Tovább olvasom >Több mint 1,2 milliárdos korszerűsítés a székesfehérvári INTERSPAR hipermarketben
A SPAR folyamatosan arra törekszik, hogy áruházai kényelmes körülményeket biztosítsanak…
Tovább olvasom >A Tenstorrenttel közösen fejleszti mesterségesintelligencia-megoldásait az LG
Az LG Electronics (LG) és a Tenstorrent bejelentette, hogy kibővítették…
Tovább olvasom >