Az ALDI Utazás most akár 100%-ban visszatéríti a lemondott utazás árát
Kibővíti a korábbi, 24 órás lemondási lehetőséget az ALDI Utazás. Az időszakos tavaszi akció során a vásárlóknak lehetősége van személyenként mindössze 1500 forintért 100 %-os pénzvisszafizetési garanciával bővíteni a lefoglalt saját autós utazásokat.
Az ALDI Utazás a 2020-as nyári szezonra jelentősen több előfoglalást regisztrált, mint egy évvel korábban. A vállalat tapasztalatai szerint a magyar utasok a „last minute” ajánlatok helyett egyre inkább az „early bird” ajánlatokat keresik, és hónapokkal előre terveznek. Az utazók zöme az autóval is könnyen elérhető desztinációkat részesíti előnyben, de rendkívüli mértékben fejlődik a tengeri utazások szegmense is. A horvát és olasz tengerparti nyaralások mellett a mediterrán hajós körutak népszerűsége is nő.
Az ALDI Utazás telefonos ügyfélszolgálatának adatai alapján a cég ügyfelei kiemelt figyelmet fordítanak a megbízhatóságra, valamint a rugalmasságra és tervezhetőségre. E vásárlói igényeket és a fenti trendeket figyelembe véve az ALDI Utazás idén úgy döntött, hogy jelentősen kibővíti a korábbi, 24 órás utazás lemondási lehetőséget. Míg korábban a sztornózási díj százalékos viszonyban állt az utazás árával, nagysága pedig az elállási nyilatkozat időpontjához, az adott utazás típusához, a megtakarított költségekhez, a szolgáltatások felhasználásából várható jövedelemhez, valamint az érintett szolgáltatónak ténylegesen fizetendő összeghez igazodott, idén tavasztól az útlemondási biztosítás már csak egyszeri, fix összeg. Az ALDI Utazás legújabb akciója értelmében ugyanis az a vásárló, aki 2020. 04. 30-ig foglal saját autós utazást, legkésőbb az indulás előtt 10 nappal lemondhatja az igényelt szállást és ellátást, melynek ára 100%-ban visszatérítésre kerül.[1] A sztornó biztosítás most kedvezményes áron, mindössze személyenként 1500 forintért vehető igénybe, mely kifejezetten olcsó útlemondási biztosításnak számít a hazai idegenforgalmi és turisztikai piacon.
Kapcsolódó cikkeink
Görög uniós biztosjelölt: a közlekedés és a turizmus alapvető pillérei a fenntartható jólétnek és a versenyképességnek
Európának új tervre van szüksége a fenntartható jólét és versenyképesség…
Tovább olvasom >Tovább hangsúlyozza az Aldi árvezető szerepét Németországban
Németországban elsőként lépett az Aldi és csökkentette tartósan az olívaolaj…
Tovább olvasom >Magyar fejlesztésű AI-szoftver írja át a nemzetközi üzleti világot a vendéglátóiparban
A 100%-ban magyar fejlesztésű Everguest Intelligence AI-szoftver nem csupán egy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tizenhárom millió forintot gyűjtött együtt a Nestlé és a Tesco a Magyar Élelmiszerbank részére
A Nestlé és a Tesco összefogásával megvalósult, tavaszi jótékonysági kampányban…
Tovább olvasom >Ismét elstartol a fenntartható életmód alapjaira nevelő Etesd az Eszed iskolai kihívás!
A Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos Doboz hiánypótló…
Tovább olvasom >Kihirdették a Lidl élelmiszerhősök verseny nyerteseit
Sikerrel zárult a Lidl Magyarország Élelmiszerhősök versenye, amit az élelmiszer-pazarlás elleni világnap…
Tovább olvasom >