A Twisto a Mastercard segítségével a régióban elsőként cseréli virtuálisra hagyományos bankkártyáit
A cseh Twisto 2025 után csak virtuális bankkártyát ad majd a felhasználói fiókok mellé, mert úgy vélik, a hagyományos bankkártyával történő fizetés ideje lejárt. A folyamat felgyorsításában a Mastercard segíti a fintech vállalatot, melyet elsők között látott el Digital First tanúsítvánnyal. A Twisto ügyfelek mostantól az alkalmazással együtt virtuális kártyát kapnak, és amennyiben plasztikot is szeretnének, azt külön kell igényelniük. Ezzel a Twisto egy olyan modern és elegáns megoldást tesz elérhetővé a Mastercard kártyák iránt érdeklődők számára, amelyen kártyaszámot, nevet és cvc kódot sem találunk.
„Itt van a jövő! A fizikai kártyák létezése megegyezik a készpénz, valamint a múlt századi technológiák és eszközök létezésével. A Mastercarddal együtt segítünk a cseh ügyfeleknek a mobilfizetés elsajátításában. Örülünk, hogy sok év után az innovatív fizetési megoldások szinonimájává váltunk, és meghatározzuk a jövőbeli trendeket. A Digital First tanúsítvány egy megerősítés számunkra, hogy jó úton haladunk” – mondja Michal Šmída, a Twisto alapítója és ügyvezető igazgatója.
„A Mastercard itthon is elkötelezett, hogy a felhasználók megismerjék a virtuális bankkártyák előnyeit. Erre már több jól működő példa van, de jelenleg több szolgáltatóval is azon dolgozunk, hogy hamarosan a Twistóéhoz hasonló Digital First megoldásokat adhassunk a magyar felhasználók kezébe.” – mondta a bejelentés kapcsán Eölyüs Endre a Mastercard Magyarországért és Szlovéniáért felelős igazgatója.
A Twisto március elején kezdte el bevezetni a virtuális kártyákat a cseh és a lengyel ügyfelek számára, melyeket saját felhasználói fiókjukon keresztül aktiválhatnak. Május 4-től minden ügyfél automatikusan virtuális kártyát kap, mely könnyen hozzáadható a Google Pay vagy az Apple Pay alkalmazáshoz a Twisto mobilalkalmazáson keresztül. A Digital First tanúsítványnak köszönhetően a vállalatnak egyáltalán nem kell plasztik kártyákat kibocsátania. Azok, akik mégsem tudnak fizikai kártya nélkül élni, kapnak egy kártyát, aminek hátoldalán szerepel a nevük vagy akár becenevük, valamint a kártya száma. A kártya nem tartalmaz CVC biztonsági kódot, ami így lopás esetén megnehezíti az online visszaélést. Az, hogy a kártyán szereplő név a kártyabirtokos tényleges neve vagy beceneve, teljes mértékben az ügyfél döntésén múlik. „A digitális korban, amikor a mobiltelefonunk gyakorlatilag a kezünkhöz nőtt, egyes dolgoknak már nincs értelme a gyakorlatban. A Twisto kártyák hamarosan egyedi és letisztult dizájnt kapnak. A Twistónál az innovációkat mindig a biztonságra alapoztuk. A kártya adatai biztonságban vannak a felhasználói fiókokban. amelyet jelszó, ujjlenyomat vagy arcfelismerési funkció véd” – tette hozzá Šmída.
„A készpénzmentes fizetés egyszerű, gyors és mindenekelőtt biztonságos. Amikor a csehek 85%-a rendelkezik okostelefonnal, és közülük minden ötödik rendszeresen használja azt fizetésre is, a következő logikus lépés a virtuális kártyákra való áttérés. Örülünk, hogy a Twisto ügyfelei, akik közép-Európában a modern fizetési módok úttörői, az elsők között használhatják majd ezeket” – mondta Michal Čarný, a Mastercard Cseh Köztársaságért és Szlovákiáért felelős vezérigazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
A gamereket célozza legújabb kampányában a BKK
A fiatal gamereket hívja játékra legújabb kampányában a Budapesti Közekedési…
Tovább olvasom >Boxutcává alakítja Budapestet a Mastercard és a McLaren Formula 1 Team
A Mastercard új lendülettel tér vissza a motorsport világába: a…
Tovább olvasom >Szakértők: a kiberbűnözőkkel szemben az edukáció a leghatékonyabb védekezés
Az edukáció a leghatékonyabb védekezés a kiberbűnözőkkel szemben, mivel bárhogyan…
Tovább olvasom >További cikkeink
62 700 vásárlás – minden korábbi rekord megdőlt az ALDI Sziget-boltjában
Immár nyolcadik alkalommal települt ki az ALDI a Sziget Fesztiválra…
Tovább olvasom >A Minecraft világa megelevenedik a SPAR áruházaiban
A világ egyik legismertebb és legkedveltebb videojátékának karakterei – köztük…
Tovább olvasom >Erős évet zárt a Shein brit leányvállalata, de komoly kockázatok árnyékolják a kilátásokat
Erős növekedést mutatott a Shein brit leányvállalata 2024-ben, miközben a…
Tovább olvasom >