Korlátozza az árstopos termékek vásárlását az Aldi
Karácsony előtt egy héttel úgy döntött az Aldi, hogy korlátozza árstopos termékeinek megvásárolható mennyiségét – írja a Portfolio. A lap azt követően küldött kérdéseket az üzletláncnak, hogy a közösségi médiában terjedő képek alapján úgy tűnt, korlátozásokat vezettek be az árstopos termékekre.

Étolajból is maximum egyet szabad csak vinni
Az Aldi a Portfoliónak megerősítette, hogy erre kényszerültek. Mint írják: „Az Aldi szeretné biztosítani, hogy minden fogyasztó hozzájusson az árstopos termékekhez. A vállalat beszállító partnereivel együtt figyelemmel kíséri a piaci folyamatokat és közösen jelentős erőfeszítéseket tesznek annak érdekében, hogy elérhető legyen a kínálat minden tagja, köztük az árstoppal érintett termékek is.”
Mivel az utóbbi időben „kiemelt érdeklődést” tapasztaltak az árstop hatálya alá tartozó árucikkek iránt, ezért a személyenként megvásárolható mennyiséget 2022. december 17-től az alábbiak szerint határozták meg:
- étolaj: maximum 1 liter
- tej: maximum 1 liter
- csirke far-hát maximum 1 tálca
- kristálycukor: maximum 1 kg
- csirkemell: maximum 1 tálca, vagy 1 csomag
- sertéscomb: maximum 1 tálca, vagy 1 csomag
- liszt: maximum 1 kg
- burgonya: legfeljebb 1 kg vagy 1 csomag
- tojás: 1 doboz vagy 1 tálca
A mennyiségi korlátozás minden magyarországi Aldi üzletben egyformán érvényes.
Kapcsolódó cikkeink
Futással, adományokkal a közösségért: a Bátor Tábort támogatja az ALDI
Az ALDI Magyarország megfizethető, minőségi termékei széles választékával járul hozzá…
Tovább olvasom >Érték, elérhetőség és felelősség egy helyen: ALDI – alacsony árak, magas minőség, több üzlet
Kihívásokkal teli környezetben is a vásárlóknak nyújtott minél több előnyre…
Tovább olvasom >A vásárlók bevonásával keres új üzlethelyszíneket a brit ALDI
Az ALDI az Egyesült Királyságban élő vásárlókat kéri, hogy segítsenek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >