Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen nőtt pénzügyi éve decemberben zárult harmadik negyedében, a korrigált nyeresége és a bevétele is felülmúlta a vártat.

Az Alibaba 1,3 milliárd dollár értékben vásárolt vissza saját részvényt
A cég honlapjára fölkerült adatok szerint az adózott eredménye 48,95 milliárd jüan (6,71 milliárd dollár) volt, 239 százalékkal magasabb az egy évvel korábbi 14,43 milliárd jüanhoz képest. A működési eredmény 83 százalékkal, 41,21 milliárd jüanra (5,6 milliárd dollár) ugrott.
A korrigált nyereség 6 százalékkal, 51,07 milliárd jüanra (7 milliárd dollár) nőtt. Az Alibaba negyedéves bevétele 8 százalékkal, 280,15 milliárd jüanra (38,4 milliárd dollár) emelkedett.
Elemzők várakozásának az átlagában kisebb, 49,94 milliárd jüan korrigált profit, és szerényebb, 279,34 milliárd jüan bevétel szerepelt.
A számos e-kereskedelmi platformot egyesítő Taobao és Tmall Group divízió negyedéves bevétele 9 százalékkal, 100,79 milliárd jüanra (13,8 milliárd dollár) nőtt.
Az Alibaba International Digital Commerce Group, amelybe a Lazada, az AliExpress, a Trendyol és az Alibaba.com tartozik, 32 százalékkal, 37,76 milliárd jüanra (5,2 milliárd dollár) növelte bevételét. Az Alibaba felhőszolgáltatásokból származó bevétele 13 százalékkal, 31,74 milliárd jüanra (4,3 milliárd dollár) emelkedett, a Cainiao logisztikai részlegének a bevétele pedig 1 százalékkal, 28,24 milliárd jüanra (3,9 milliárd dollár) csökkent.
A harmadik pénzügyi negyedévben az Alibaba 1,3 milliárd dollár értékben vásárolt vissza saját részvényt.
Kapcsolódó cikkeink
Fulladásveszélyes cumik és mérgező esőkabátok: uniós vizsgálat alatt a Temu és a Shein termékáradata
Babacumik, amelyek fulladást okozhatnak, UV-szűrő nélküli napszemüvegek, tiltott vegyi anyagokat…
Tovább olvasom >Új funkciókkal egészül ki a Glovo alkalmazása
A felhasználóknak nyújtható még személyre szabottabb élmény érdekében teljesen átalakítja…
Tovább olvasom >Vámmentességet kapott több francia konyakmárka Kínában, de nem mindenki örül
Szombattól életbe lépett Kínában az Európai Unióból származó brandy-importra kivetett,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Eurostat: 2%-kal bővült az európai jégkrémgyártás 2024-ben
Az Eurostat friss adatai szerint 2024-ben az Európai Unióban 2%-kal,…
Tovább olvasom >Matcha Latte zabitalt vezet be kínálatába az Oatly az Egyesült Királyságban
Az idei nyarat új, matcha latte ízű zabitallal dobja fel…
Tovább olvasom >MBH-elemzés: A vártnál jobb GDP adatokat közölt a KSH
2025 második negyedévében a KSH által közzétett GDP adatok az…
Tovább olvasom >