Zöldülő displayek

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2010. 11. 02. 21:30

A POPAI UK&Ireland szervezete 2 éve alapította meg „Zöld Projekt” néven a POS-/POP-szakma önszabályozó, környezetvédelmi tagozatát Angliában. Az évfordulóra rendezett szemináriumra rekord létszámú érdeklődő érkezett, az előre beharangozott PSS, azaz POPAI Sustainability Standard (Fenntarthatósági Sztenderd) bemutatása miatt.

Ez a márkagyártók és kereskedők, valamint POP-gyártók szempontjait egyaránt figyelembe vevő program két lépésből álló fenntarthatósági akkreditációs folyamatot kínál. Az első lépés az online audit kitöltése, amely 5 lépésben vizsgálja a POP-eszközök tervezése, gyártása, felhasználása és logisztikája során fellépő környezeti hatásokat. Ezután egy speciális kalkulátor kiszámolja az éppen vizsgált display környezeti tényezőjét. A második lépés már az akkreditáció folyamata, amely során az adott cég online megkaphatja a megfelelő környezetvédelmi minősítést egy évre, ha minden kritériumnak megfelel a szabályzatok szerint. Az eszköz az egyetlen környezetvédelmi program a világon, amely kifejezetten a vásárlóimarketing-szakma részére lett kifejlesztve, így benchmarkként szolgálhat mind az öt földrészen.

Kapcsolódó cikkeink