Zöldülő displayek
A POPAI UK&Ireland szervezete 2 éve alapította meg „Zöld Projekt” néven a POS-/POP-szakma önszabályozó, környezetvédelmi tagozatát Angliában. Az évfordulóra rendezett szemináriumra rekord létszámú érdeklődő érkezett, az előre beharangozott PSS, azaz POPAI Sustainability Standard (Fenntarthatósági Sztenderd) bemutatása miatt.
Ez a márkagyártók és kereskedők, valamint POP-gyártók szempontjait egyaránt figyelembe vevő program két lépésből álló fenntarthatósági akkreditációs folyamatot kínál. Az első lépés az online audit kitöltése, amely 5 lépésben vizsgálja a POP-eszközök tervezése, gyártása, felhasználása és logisztikája során fellépő környezeti hatásokat. Ezután egy speciális kalkulátor kiszámolja az éppen vizsgált display környezeti tényezőjét. A második lépés már az akkreditáció folyamata, amely során az adott cég online megkaphatja a megfelelő környezetvédelmi minősítést egy évre, ha minden kritériumnak megfelel a szabályzatok szerint. Az eszköz az egyetlen környezetvédelmi program a világon, amely kifejezetten a vásárlóimarketing-szakma részére lett kifejlesztve, így benchmarkként szolgálhat mind az öt földrészen.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Éles árverseny és kihívások a magyar élelmiszeriparban
A magyar élelmiszerpiacon komoly árverseny alakult ki, mivel a forgalom…
Tovább olvasom >A magyar vásárlók stresszmentes karácsonyt szeretnének: online előre vásárolnak és 100 000 forint felett költenek ajándékokra
A magyarok idén több mint 100 000 forintot terveznek karácsonyi…
Tovább olvasom >Visszaesett az élelmiszerár-emelkedés, nem várható jelentős drágulás év végéig
Az elmúlt két évben meredek élelmiszerár-emelkedést tapasztaltak a fogyasztók Magyarországon,…
Tovább olvasom >