„Zöldségben” versenyez egymással a Coca-Cola és a Pepsi
A két kóla óriás évszázados versengésének most a környezetvédők is örülhetnek, mert a rivalizálás ezúttal a környezetbarát technológiák minél szélesebb körű használata körül folyik.
A PepsiCo nemrég bejelentette, hogy a 950 ezer
négyzetméteres Wythwille-i Gatorade gyár megkapta a legmagasabb, arany
kategóriás minősítést a civilek által alapított amerikai környezetvédelmi tanácstól
(US Green Building Council).
A válasz nem késett, a Coca-Cola azonnal előjött azzal, hogy
23 százalékkal csökkentette az energia- és 15 százalékkal a vízfelhasználást az
atlantai központjában, hogy évi 10 ezer metrictonnával kevesebb széndioxidott
bocsásson ki. Ez annyi, mintha kétezerrel kevesebb autó futnak az utakon.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Piacra jutás, marketing, AI applikáció: kézzelfogható segítséget nyújt a SPAR Régiók Kincsei programja a kistermelők számára
Több mint 550-re emelkedett a kistermelőktől, kézműves cégektől, kisebb borászatokból…
Tovább olvasom >Megérkezett a Samsung Vision AI a vállalat legújabb tévéivel és hangprojektoraival
A Samsung bejelentette 2025-ös televízió és hangprojektor termékcsaládjainak bevezetését, a…
Tovább olvasom >További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >