„Zöldségben” versenyez egymással a Coca-Cola és a Pepsi
A két kóla óriás évszázados versengésének most a környezetvédők is örülhetnek, mert a rivalizálás ezúttal a környezetbarát technológiák minél szélesebb körű használata körül folyik.
A PepsiCo nemrég bejelentette, hogy a 950 ezer
négyzetméteres Wythwille-i Gatorade gyár megkapta a legmagasabb, arany
kategóriás minősítést a civilek által alapított amerikai környezetvédelmi tanácstól
(US Green Building Council).
A válasz nem késett, a Coca-Cola azonnal előjött azzal, hogy
23 százalékkal csökkentette az energia- és 15 százalékkal a vízfelhasználást az
atlantai központjában, hogy évi 10 ezer metrictonnával kevesebb széndioxidott
bocsásson ki. Ez annyi, mintha kétezerrel kevesebb autó futnak az utakon.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >