Zöld szövetség a város szívében – új korszakot nyit a The Body Shop és a TOURMIX partnersége
Fenntarthatóság, közösségépítés és személyes élmény – ezek köré szerveződött a TOURMIX hivatalos bemutatkozó eseménye május 9-én a budapesti Loffice zöld irodaházában. A startup nem kisebb céllal indult el, mint hogy újradefiniálja a csomagszállítást – karbonsemlegesen, emberközelien és mosollyal.

Banga Ildikó és Bagdy Márk
A zöld logisztikai vállalkozás első hivatalos partnere a The Body Shop magyarországi hálózata lett. Az ikonikus kozmetikai márka hazai vezetője, Banga Ildikó is jelen volt az eseményen, és hangsúlyozta: a fenntarthatóság közös felelősség. „Fontos, hogy mindenki elhiggye, képes hatást gyakorolni a környezetére” – mondta, utalva Anita Roddick örökségére.
Több mint futárszolgálat: értékek és élmények csomagban
A TOURMIX nem pusztán zöld szállítási szolgáltatóként határozza meg magát. Innovatív működésükben egyszerre kap szerepet a környezet védelme és az emberi kapcsolat. A futárok akár személyes üzenetet is átadhatnak, hogy a csomag valódi figyelmességgé váljon – ez a fajta „kézbesítési élmény” ritka még a fenntartható szolgáltatások világában is.
A márka egyik további különlegessége, hogy mentett gyümölcsből készült smoothieval, Oatly növényi tejjel kínálták meg a résztvevőket – ezzel is demonstrálva, mennyi kis döntésben rejlik környezeti hatás.
Upcycling a tányéron: a MOKYEN is csatlakozott
A rendezvényen bemutatkozott a Majomkenyér MOKYEN márkája is, amely az upcycled élelmiszerek hazai úttörője. Társalapítójuk, Salgó-Agócs Andrea szerint az élelmiszerpazarlás elleni küzdelem a fenntarthatóság egyik legfontosabb frontvonala – és finom alternatívákkal is lehet nyerni.
A jövő városai már épülnek
A TOURMIX célja nem kisebb, mint országszerte és nemzetközi szinten is kiszorítani a magas károsanyag-kibocsátású járműveket a városok forgalmából. A startup hamarosan Bécsben is elindítja pilot projektjét, ezzel a zöld mobilitás új szakaszába lépve. Eközben itthon már most is kínálnak kisvállalkozások számára elérhető, fenntartható szállítási alternatívát.
Kapcsolódó cikkeink
Szép bőrre hangolva
Az arcápolási piac lendületét sem az inflációs környezet, sem a…
Tovább olvasom >Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Százharminc új járművel készül a megnövekedett ünnepi forgalomra a Magyar Posta
A Magyar Posta több mint 7 millió csomag kézbesítésére számít…
Tovább olvasom >További cikkeink
Parázs helyzet
Az elmúlt évek inflációs hatása és az alapvető szükségletek drasztikus…
Tovább olvasom >Gluténmentesen is teljes értékűen
A gluténmentes termékek szegmense ma már a modern, egészségtudatos életmód szerves…
Tovább olvasom >Felpörgetve
Az energiaitalok piaca sikeres évet zárt 2024-ben, miközben egyre szélesebb…
Tovább olvasom >