Zöld szövetség a város szívében – új korszakot nyit a The Body Shop és a TOURMIX partnersége
Fenntarthatóság, közösségépítés és személyes élmény – ezek köré szerveződött a TOURMIX hivatalos bemutatkozó eseménye május 9-én a budapesti Loffice zöld irodaházában. A startup nem kisebb céllal indult el, mint hogy újradefiniálja a csomagszállítást – karbonsemlegesen, emberközelien és mosollyal.

Banga Ildikó és Bagdy Márk
A zöld logisztikai vállalkozás első hivatalos partnere a The Body Shop magyarországi hálózata lett. Az ikonikus kozmetikai márka hazai vezetője, Banga Ildikó is jelen volt az eseményen, és hangsúlyozta: a fenntarthatóság közös felelősség. „Fontos, hogy mindenki elhiggye, képes hatást gyakorolni a környezetére” – mondta, utalva Anita Roddick örökségére.
Több mint futárszolgálat: értékek és élmények csomagban
A TOURMIX nem pusztán zöld szállítási szolgáltatóként határozza meg magát. Innovatív működésükben egyszerre kap szerepet a környezet védelme és az emberi kapcsolat. A futárok akár személyes üzenetet is átadhatnak, hogy a csomag valódi figyelmességgé váljon – ez a fajta „kézbesítési élmény” ritka még a fenntartható szolgáltatások világában is.
A márka egyik további különlegessége, hogy mentett gyümölcsből készült smoothieval, Oatly növényi tejjel kínálták meg a résztvevőket – ezzel is demonstrálva, mennyi kis döntésben rejlik környezeti hatás.
Upcycling a tányéron: a MOKYEN is csatlakozott
A rendezvényen bemutatkozott a Majomkenyér MOKYEN márkája is, amely az upcycled élelmiszerek hazai úttörője. Társalapítójuk, Salgó-Agócs Andrea szerint az élelmiszerpazarlás elleni küzdelem a fenntarthatóság egyik legfontosabb frontvonala – és finom alternatívákkal is lehet nyerni.
A jövő városai már épülnek
A TOURMIX célja nem kisebb, mint országszerte és nemzetközi szinten is kiszorítani a magas károsanyag-kibocsátású járműveket a városok forgalmából. A startup hamarosan Bécsben is elindítja pilot projektjét, ezzel a zöld mobilitás új szakaszába lépve. Eközben itthon már most is kínálnak kisvállalkozások számára elérhető, fenntartható szállítási alternatívát.
Kapcsolódó cikkeink
Visszatér a The Body Shop Belgiumba és Svájcba
A brit kozmetikai márka, a The Body Shop hamarosan visszatér…
Tovább olvasom >Szép bőrre hangolva
Az arcápolási piac lendületét sem az inflációs környezet, sem a…
Tovább olvasom >Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >