Zöld-suli akció a Tescotól
„Zöld a sulid?” címmel 2009. szeptember 11-től 2010. január 11-ig hulladék-visszaváltó versenyt hirdet a Tesco. Az akció folytatása a korábbi „Ki lesz a zöldebb?”, valamint a „Szomjazik a nyereményekre?” elnevezésű kampányoknak.
A Tesco-Global Áruházak Zrt. 2009 januárjában, elsőként vezette be a PET-palackok és alumínium dobozok visszaváltási rendszerét, melyet immár 49 áruházára terjesztett ki.
A "Zöld a sulid?" őszi-téli verseny a a diákokat szólítja meg. A nebulók minden 200 db PET-palack és alumíniumdoboz visszaváltásakor egy-egy pecsétet kapnak a www.ecotesco.hu weboldalról letölthető pecsétgyűjtő füzetbe. Öt db füzetet összegyűjtve, azokat postára adva a résztvevők nyereménysorsoláson vesznek részt, melynek fődíja egy sztárfellépős korcsolyabuli. További két iskola egyenként 300 ezer forintos Tesco vásárlási utalványt nyerhet – írja a tozsdeforum.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >