Zöld lámpát kapott a DRIM Daniel Distributie Żabka általi felvásárlása
Engedélyezte a román fogyasztóvédelmi hatóság a lengyel Żabka csoportnak többségi részesedés szerzését a DRIM Daniel Distributie-ben.
A Żabka tavaly decemberben jelentette be, hogy ellenőrző részesedést kíván szerezni a romániai piacon legnagyobb FMCG-disztribúciós hálózatot fenntartó vállalatban, amely jelenleg több mint 800 főt foglalkoztat.
A DRIM Daniel Distributie három évtizede működik, és ez idő alatt kiterjedt logisztikai hálózatot épített ki, amely mintegy 12.000 hagyományos fizikai üzletet lát el.
A Żabka általi felvásárlás lehetővé teszi a vállalat tovább gyorsuló növekedését – áll a lengyel cég közleményében –, amely kiaknázza a DRIM piaci pozícióját, helyi reputációját, a kényelmi szolgáltatások területén szerzett know-how-ját és tőkebefektetését.
A Żabka az elmúlt években kiemelkedő európai kényelmi kiskereskedővé fejlődött. A CVC Capital Partners tulajdonában lévő vállalat ma már több mint 10 000 üzletet üzemeltet, háztól házig szolgáltatást és digitális megoldásokat kínál, és naponta mintegy hárommillió vásárlót szolgál ki.
A Żabka csoport három fő üzletága az alaptevékenységeket felügyelő Żabka Polska, az innovatív vállalkozások inkubátoraként működú Żabka Future, és a Żabka Digital, amely a digitális kényelmi szolgáltatásokra összpontosít.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Kereskedők akaszthatják meg a Kellanova Mars általi felvásárlását Európában
Versenyjogi vizsgálatot indíthat az Európai Bizottság a Mars közel 36…
Tovább olvasom >Megnyílt a Żabka 100 Froo üzlete
A lengyel Żabka csoport megnyitotta 100. Froo márkájú kényelmi boltját…
Tovább olvasom >300 millió euróból bővítette lengyelországi gyártókapacitását a Beiersdorf
A német Beiersdorf 300 millió eurós beruházással bővítette a lengyelországi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fitch: élénkülő világgazdaság a vámháborús enyhülés nyomán – Kína és az USA húzhatja a növekedést
A vártnál erősebb gazdasági teljesítményre számít 2025-ben a Fitch Ratings:…
Tovább olvasom >A dinnyeimport mennyisége 51 százalékkal csökken
A tavalyihoz képest a dinnyeimport mennyisége 51 százalékkal csökkent, ami…
Tovább olvasom >A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >