Zöld játszótéri játékokat adtak át a gyöngyösi Tündérkert Tagóvodában
A Henkel és a Rossmann „Zöldben játszani is jobb!” közös nyereményjátékán a gyöngyösi Tündérkert Tagóvoda gyűjtötte össze a legtöbb szavazatot, és így megnyerte az 1 millió forint értékű fődíjat, az újrahasznosított anyagokból készült játszótéri játékokat.
A Henkel évtizedek óta nagy figyelmet fordít a környezettudatosságra, legutóbb a Rossmannal együttműködve szervezett gyűjtést az ökológiai lábnyom csökkentéséért. A vásárlók országszerte 204 Rossmann üzletben adhatták le kiürült Henkel termékes flakonjaikat, ezekből pedig a szervezők újrahasznosított játékokat készítettek a legtöbb szavazatot megszerző intézménynek.
A „Zöldben játszani is jobb!” promócióban óvodák, iskolák és bölcsődék pályáztak a különleges nyereményre, a játék ideje alatt összesen 8628 látogató kereste fel a http://megujulasereje.hu/rossmann/ oldalát. A nyereményjátékban összesen 6139 játékos szavazott, és a promóció legerősebb napján kiemelkedően sokan, 2728-an adták le a voksukat. A Tündérkert Tagóvoda végül 853 szavazattal nyert, így több mint 200 szavazattal előzte meg a második helyezést elérő intézményt.
Az ünnepélyes díjátadásra 2017. november 17-én, pénteken került sor a Tündérkert Tagóvodában. Az átadón a Henkelt Németh Ottó Beauty Care üzletág igazgató, Tilly Zoltán Laundry & Home Care üzletág értékesítési vezető, valamint Molnár Mariann Adhesive Technologies Key Account Manager képviselte. A kiváló hangulatú rendezvényen a Rossmann HR vezetője és beszerzői is részt vettek.
A Tündérkert Tagóvodába járó gyermekek külön műsorral is készültek, hogy igazán emlékezetessé tegyék az átadási ünnepséget. Az ünnepélyes szalagátvágás után a kicsik azonnal birtokukba is vették a különleges kis játszóteret.
Kapcsolódó cikkeink
Ismét együtt a Momentán Udvar és a Rossmann a Művészetek Völgyében
A Rossmann idén is csatlakozott a Momentán Udvar programjaihoz a…
Tovább olvasom >A Henkel és három márkája is Magyarország vezető Superbrands márkái között
A Henkel Magyarország ismét elnyerte a Business Superbrands címet. Emellett…
Tovább olvasom >Digitális korszakváltás a Rossmann-nál – újabb 30 digital signage eszközt helyez ki a drogéria
A Rossmann Magyarország újabb mérföldkőhöz érkezett digitális fejlesztései terén: július…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új adónem bevezetését javasolja az Európai Bizottság
Az Európai Bizottság a közelmúltban javaslatot tett az Európai Unió…
Tovább olvasom >Egy különleges együttműködés az Unicum Riserva és a beck@grecsó duó között: útjára indult a „szeretet vessző béke”
Az Unicum Riserva támogatásában márciusban debütált a beck@grecsó formáció új…
Tovább olvasom >Újabb elismerés a Borsodi Sörgyár jó munkahelyi gyakorlataiért
Második alkalommal ítélték oda a Borsodi Sörgyárnak a Sokszínű és…
Tovább olvasom >