Zöld játszótéri játékokat adtak át a gyöngyösi Tündérkert Tagóvodában
A Henkel és a Rossmann „Zöldben játszani is jobb!” közös nyereményjátékán a gyöngyösi Tündérkert Tagóvoda gyűjtötte össze a legtöbb szavazatot, és így megnyerte az 1 millió forint értékű fődíjat, az újrahasznosított anyagokból készült játszótéri játékokat.
A Henkel évtizedek óta nagy figyelmet fordít a környezettudatosságra, legutóbb a Rossmannal együttműködve szervezett gyűjtést az ökológiai lábnyom csökkentéséért. A vásárlók országszerte 204 Rossmann üzletben adhatták le kiürült Henkel termékes flakonjaikat, ezekből pedig a szervezők újrahasznosított játékokat készítettek a legtöbb szavazatot megszerző intézménynek.
A „Zöldben játszani is jobb!” promócióban óvodák, iskolák és bölcsődék pályáztak a különleges nyereményre, a játék ideje alatt összesen 8628 látogató kereste fel a http://megujulasereje.hu/rossmann/ oldalát. A nyereményjátékban összesen 6139 játékos szavazott, és a promóció legerősebb napján kiemelkedően sokan, 2728-an adták le a voksukat. A Tündérkert Tagóvoda végül 853 szavazattal nyert, így több mint 200 szavazattal előzte meg a második helyezést elérő intézményt.
Az ünnepélyes díjátadásra 2017. november 17-én, pénteken került sor a Tündérkert Tagóvodában. Az átadón a Henkelt Németh Ottó Beauty Care üzletág igazgató, Tilly Zoltán Laundry & Home Care üzletág értékesítési vezető, valamint Molnár Mariann Adhesive Technologies Key Account Manager képviselte. A kiváló hangulatú rendezvényen a Rossmann HR vezetője és beszerzői is részt vettek.
A Tündérkert Tagóvodába járó gyermekek külön műsorral is készültek, hogy igazán emlékezetessé tegyék az átadási ünnepséget. Az ünnepélyes szalagátvágás után a kicsik azonnal birtokukba is vették a különleges kis játszóteret.
Kapcsolódó cikkeink
Új korszak a hajápolásban – Japán örökségre épít a megújult Syoss
2025-ben új fejezetet nyit a Syoss márka: a több mint…
Tovább olvasom >Smink, és ami mögötte van
A dekorkozmetikumok iránti érdeklődés évről évre fokozódik, amit jól mutatnak…
Tovább olvasom >ROSSMANN: Nincs tragédia, megoldjuk! – új image kampány indult 2025 tavaszán
A ROSSMANN, Magyarország egyik legdinamikusabban fejlődő drogéria-parfüméria lánca, 2025-ben újabb…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Pick Szeged Zrt. nyeresége csökkent, árbevétele nőtt tavaly
A Pick Szeged Zrt. adózott eredménye 2024-ben 6,7 milliárd forint…
Tovább olvasom >Átadták a Nestlé napelemparkját Szerencsen
Szerencsen átadták a Nestlé közép-európai regionális kávé- és kakaóitalpor-gyártó és…
Tovább olvasom >140 millió visszaváltott palack az ALDI-nál
Az ALDI Magyarország üzleteiben rekordmennyiségű, immár mintegy 140 millió egyszer…
Tovább olvasom >