Zöld játszótéri játékokat adtak át a gyöngyösi Tündérkert Tagóvodában
A Henkel és a Rossmann „Zöldben játszani is jobb!” közös nyereményjátékán a gyöngyösi Tündérkert Tagóvoda gyűjtötte össze a legtöbb szavazatot, és így megnyerte az 1 millió forint értékű fődíjat, az újrahasznosított anyagokból készült játszótéri játékokat.
A Henkel évtizedek óta nagy figyelmet fordít a környezettudatosságra, legutóbb a Rossmannal együttműködve szervezett gyűjtést az ökológiai lábnyom csökkentéséért. A vásárlók országszerte 204 Rossmann üzletben adhatták le kiürült Henkel termékes flakonjaikat, ezekből pedig a szervezők újrahasznosított játékokat készítettek a legtöbb szavazatot megszerző intézménynek.
A „Zöldben játszani is jobb!” promócióban óvodák, iskolák és bölcsődék pályáztak a különleges nyereményre, a játék ideje alatt összesen 8628 látogató kereste fel a http://megujulasereje.hu/rossmann/ oldalát. A nyereményjátékban összesen 6139 játékos szavazott, és a promóció legerősebb napján kiemelkedően sokan, 2728-an adták le a voksukat. A Tündérkert Tagóvoda végül 853 szavazattal nyert, így több mint 200 szavazattal előzte meg a második helyezést elérő intézményt.
Az ünnepélyes díjátadásra 2017. november 17-én, pénteken került sor a Tündérkert Tagóvodában. Az átadón a Henkelt Németh Ottó Beauty Care üzletág igazgató, Tilly Zoltán Laundry & Home Care üzletág értékesítési vezető, valamint Molnár Mariann Adhesive Technologies Key Account Manager képviselte. A kiváló hangulatú rendezvényen a Rossmann HR vezetője és beszerzői is részt vettek.
A Tündérkert Tagóvodába járó gyermekek külön műsorral is készültek, hogy igazán emlékezetessé tegyék az átadási ünnepséget. Az ünnepélyes szalagátvágás után a kicsik azonnal birtokukba is vették a különleges kis játszóteret.
Kapcsolódó cikkeink
Ismét sikeres megjelenés volt a Jövő Áruháza
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás hivatalos lapja a Trade magazin, amely…
Tovább olvasom >Hazai termékekkel lehet nyerni a Rossmannban
Közös nyereményjátékot indít a drogériában is megtalálható magyar termékek népszerűsítéséért…
Tovább olvasom >A környezet miatti aggodalom étrendjük megváltoztatására készteti a fogyasztókat
Az étkezési szokásaikat megváltoztató fogyasztók nagy része környezetvédelmi okokból tesz…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Dinamikus bővülés a SPAR franchise hálózatában: 19 új üzlet Magyarországon
A SPAR franchise hálózata 2024 első félévében 19 új üzlettel…
Tovább olvasom >Ezért fáradtak nyáron a magyarok
Évente átlagosan 44 óra alvásvesztést okoz a globális felmelegedés egy…
Tovább olvasom >