Zöld energiára válthatnak a Pepsi beszállítói
Komoly előrelépést jelenthet a fenntarthatóbb élelmiszeripar és italgyártás felé a PepsiCo és a Schneider Electric új kezdeményezése, melynek révén könnyebben juthatnak megújuló energiához a világ egyik legismertebb üdítőital-gyártójának partnerei. A pep+ REnew program keretében az első, zöld energia beszerzésére alakuló vásárlói csoportok még idén létrejöhetnek. A Schneider Electric több mint 150 közüzemi szintű ún. PPA-vásárlásban segítette már vállalati ügyfeleit, összesen több mint 11 000 megawattnyi szél- és napenergia beszerzésében támogatva azokat.
A PepsiCo már korábban bejelentette, hogy 2040-re szeretné elérni a nettó zéró kibocsátást. Ezt a célkitűzést támogatja a most induló, a Schneider Electrickel közös pep+ REnew elnevezésű program azáltal, hogy növeli a teljes iparág megújulóenergia-felhasználását. //
Kapcsolódó cikkeink
Zöld minimum javaslatcsomagot dolgozott ki az ÉVOSZ
Az ÉVOSZ Fenntarthatósági Tagozata „Zöld minimum” néven jegyzett javaslatcsomagot dolgozott…
Tovább olvasom >A Ferrero alapanyagainak már 90%-a visszakövethető
Jelentős előrelépésről számolt be a Ferrero Csoport 16. Fenntarthatósági jelentésében…
Tovább olvasom >A magyar fogyasztók továbbra is árérzékenyek, de egyre fontosabb a környezetvédelem
A PENNY évek óta következetesen vezet be olyan fenntartható megoldásokat,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új tulajdonoshoz kerül a Dole amerikai frisszöldség-üzletága
A dublini központú Dole bejelentette, hogy eladta amerikai frisszöldség-üzletágát az…
Tovább olvasom >Új partnerségekkel ad lendületet ESG kezdeményezéseinek a Wolt
Két új stratégiai partnerségről tett bejelentést a finn étel-házhozszállító vállalat,…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával gyorsítja a pénztárakat a Colruyt
Valamennyi kasszájánál bevezeti a belga Colruyt „easy check-out” nevű rendszerét,…
Tovább olvasom >