ZIMBO lendületben
Lendületben – ez olvasható a ZIMBO termékek csomagolásán. Ezzel a szóval egyben a ZIMBO Perbál Kft. közelmúltja is tökéletesen leírható. Dinamikusan bővülő termékpalettájával, hangsúlyosabbá váló marketingjével egyre meghatározóbb pozícióba kerül a hazai készítménypiacon. Immár a ZIMBO a teljes készítménypiacot lefedi, széles választékot nyújtva az egyes kategóriákban. Gyors és látványos fejlődését a fogyasztók is kiemelt figyelemmel kísérik.
Kiemelkedő termékként említhető meg az Árpád szárazárucsalád: a csemege és paprikás szalámi, valamint az Árpád kolbász. A kategórián belül egyedi variánsaik a sajtkabátos és borskabátos szalámi, amelyek olyannyira sikeresnek bizonyultak, hogy tavaly a cég megjelent sajt- és borskabátos kolbásszal, illetve turistával is.
Másik erőssége a ZIMBO-nak a májaskategória, ahol a viaszos borjúmájas kiemelkedően sikeres termékük. Itt is fejlesztett a cég 2013-ban: újdonságként vezette be a borjúmájas két ízvariánsát, a sült hagymás és a szilvás ízű májasokat.
Igazi különlegesség az ínyenceknek az Abraham sonkacsalád. Németország egyik legnagyobb nyerssonka-gyártó vállalata az Abraham, amely a Bell-csoport tulajdonában van, csakúgy, mint a ZIMBO. A cégcsoporton belül a saját tulajdonú termékek forgalmazását a Zimbo Perbál Kft. 2012. január 1-től vette át.
– Termékfejlesztéseinkkel és újdonságainkkal egy olyan úton haladunk, amely más, mint a versenytársainké. Így szeretnénk egyedivé és megkülönböztethetővé válni a fogyasztók körében – mondja Kováts Tamás kereskedelmi igazgató. – Ennek legfőbb jellegzetessége, hogy nagy figyelmet fordítunk készítményeink beltartalmára. Arra törekszünk, hogy teljes termékpalettánk megfeleljen a Bell-csoport által támasztott clean-lebl előírásnak. Már most is termékeink nagy része glutén-, szója- és laktózmentes, valamint mesterséges ízfokozót és aromát sem tartalmaznak. Kiemelkedően magas hústartalommal készülnek. Ezzel az egészségtudatos fogyasztók széles körének igényét elégítjük ki.
Súlyt helyeznek a csomagolásra is: minden hasznos információt feltüntetnek. Ezen a vonalon is előrelépést terveznek a közeljövőben: teljes arculatváltást hajtanak végre.
A nyár nagy dobása egy közös grill-promóció lesz a Gösser sörrel együtt. Az ATL- és BTL-eszközökkel támogatott nyereményjátékban a ZIMBO 10 grillterméke vesz részt, melynek fődíja egymillió forint. Az év második felére pedig a kereskedelmi igazgató további meglepetéseket ígér.(X)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >