ZIMBO lendületben
Lendületben – ez olvasható a ZIMBO termékek csomagolásán. Ezzel a szóval egyben a ZIMBO Perbál Kft. közelmúltja is tökéletesen leírható. Dinamikusan bővülő termékpalettájával, hangsúlyosabbá váló marketingjével egyre meghatározóbb pozícióba kerül a hazai készítménypiacon. Immár a ZIMBO a teljes készítménypiacot lefedi, széles választékot nyújtva az egyes kategóriákban. Gyors és látványos fejlődését a fogyasztók is kiemelt figyelemmel kísérik.
Kiemelkedő termékként említhető meg az Árpád szárazárucsalád: a csemege és paprikás szalámi, valamint az Árpád kolbász. A kategórián belül egyedi variánsaik a sajtkabátos és borskabátos szalámi, amelyek olyannyira sikeresnek bizonyultak, hogy tavaly a cég megjelent sajt- és borskabátos kolbásszal, illetve turistával is.
Másik erőssége a ZIMBO-nak a májaskategória, ahol a viaszos borjúmájas kiemelkedően sikeres termékük. Itt is fejlesztett a cég 2013-ban: újdonságként vezette be a borjúmájas két ízvariánsát, a sült hagymás és a szilvás ízű májasokat.
Igazi különlegesség az ínyenceknek az Abraham sonkacsalád. Németország egyik legnagyobb nyerssonka-gyártó vállalata az Abraham, amely a Bell-csoport tulajdonában van, csakúgy, mint a ZIMBO. A cégcsoporton belül a saját tulajdonú termékek forgalmazását a Zimbo Perbál Kft. 2012. január 1-től vette át.
– Termékfejlesztéseinkkel és újdonságainkkal egy olyan úton haladunk, amely más, mint a versenytársainké. Így szeretnénk egyedivé és megkülönböztethetővé válni a fogyasztók körében – mondja Kováts Tamás kereskedelmi igazgató. – Ennek legfőbb jellegzetessége, hogy nagy figyelmet fordítunk készítményeink beltartalmára. Arra törekszünk, hogy teljes termékpalettánk megfeleljen a Bell-csoport által támasztott clean-lebl előírásnak. Már most is termékeink nagy része glutén-, szója- és laktózmentes, valamint mesterséges ízfokozót és aromát sem tartalmaznak. Kiemelkedően magas hústartalommal készülnek. Ezzel az egészségtudatos fogyasztók széles körének igényét elégítjük ki.
Súlyt helyeznek a csomagolásra is: minden hasznos információt feltüntetnek. Ezen a vonalon is előrelépést terveznek a közeljövőben: teljes arculatváltást hajtanak végre.
A nyár nagy dobása egy közös grill-promóció lesz a Gösser sörrel együtt. Az ATL- és BTL-eszközökkel támogatott nyereményjátékban a ZIMBO 10 grillterméke vesz részt, melynek fődíja egymillió forint. Az év második felére pedig a kereskedelmi igazgató további meglepetéseket ígér.(X)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >