Magazin: Zászlóshajók a horizonton
Az online forradalom meteoritsebességű változásokat generál, amit a hagyományos kiskereskedelem nem hagyhat figyelmen kívül. Az elemzők gyakran felteszik a kérdést „will clicks beat bricks?” Vagyis: a klikkelések legyőzik a falakat? A virtuális legyőzi a valóságost?
Nyilván nem. De a technika korában a jövő sikeres formátumait nemcsak a technikai kütyüktől hemzsegő eladóterek jelentik majd. Visszatérhet a „Flagship stores” kora. Vagyis kisebb számban, de nagyon jó helyen, igényesen, kreatívan, egyénien, kifejezetten látványosságnak berendezett zászlóshajóüzletek nyílnak a városközpontokban, bevásárlóutcákban. Helyesebben visszatérnek ide, eredeti helyükre, ahonnan az 1950-es évek külvárosba települési lázában a városszélekre sodródtak. Az újraurbanizáció, a fent említett showrooming, a technika fejlődése, a felgyorsult életritmus mind azt sugallja, hogy kevesebb valós zászlóshajóüzlet működik majd, amikhez azonban sokféle online vásárlási és offline áruátvételi lehetőség kapcsolódik. Vagyis a jövő sikeres kiskereskedelmét a szakértők jelentős csoportja kifejezetten a Flagship koncepcióban látja
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: áprilisban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 5,0, az előző havit 2,0 százalékkal haladta meg
2025. áprilisban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >Csökkent a FAO élelmiszerár-indexe májusban
Csökkent az élelmiszertermékek világpiaci árának referenciaértéke májusban az előző hónaphoz…
Tovább olvasom >Az euróövezetben nőtt a kiskereskedelmi forgalom áprilisban
Havi és éves összehasonlításban egyaránt nőtt a kiskereskedelmi forgalom az…
Tovább olvasom >