Magazin: Zászlóshajók a horizonton
Az online forradalom meteoritsebességű változásokat generál, amit a hagyományos kiskereskedelem nem hagyhat figyelmen kívül. Az elemzők gyakran felteszik a kérdést „will clicks beat bricks?” Vagyis: a klikkelések legyőzik a falakat? A virtuális legyőzi a valóságost?
Nyilván nem. De a technika korában a jövő sikeres formátumait nemcsak a technikai kütyüktől hemzsegő eladóterek jelentik majd. Visszatérhet a „Flagship stores” kora. Vagyis kisebb számban, de nagyon jó helyen, igényesen, kreatívan, egyénien, kifejezetten látványosságnak berendezett zászlóshajóüzletek nyílnak a városközpontokban, bevásárlóutcákban. Helyesebben visszatérnek ide, eredeti helyükre, ahonnan az 1950-es évek külvárosba települési lázában a városszélekre sodródtak. Az újraurbanizáció, a fent említett showrooming, a technika fejlődése, a felgyorsult életritmus mind azt sugallja, hogy kevesebb valós zászlóshajóüzlet működik majd, amikhez azonban sokféle online vásárlási és offline áruátvételi lehetőség kapcsolódik. Vagyis a jövő sikeres kiskereskedelmét a szakértők jelentős csoportja kifejezetten a Flagship koncepcióban látja
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A versenyfenyegetettséget elemzi a dunnhumby és a Placer.ai új AI-alapú eszköze
Új AI-eszközt alkotott a dunnhumby és a Placer.ai, amely képes a…
Tovább olvasom >A Molson Coors lett Dwayne Johnson energiaitalának többségi tulajdonosa az USA-ban
Többségi részesedést szerzett a Molson Coors Beverage Co. a Dwayne…
Tovább olvasom >ProVeg: Németországban a Lidl kínálja a legkedvezőbb árú vegán kosarat
Az árparitás egy évvel ezelőtti bevezetését követően most a német…
Tovább olvasom >