Magazin: Zászlóshajók a horizonton
Az online forradalom meteoritsebességű változásokat generál, amit a hagyományos kiskereskedelem nem hagyhat figyelmen kívül. Az elemzők gyakran felteszik a kérdést „will clicks beat bricks?” Vagyis: a klikkelések legyőzik a falakat? A virtuális legyőzi a valóságost?
Nyilván nem. De a technika korában a jövő sikeres formátumait nemcsak a technikai kütyüktől hemzsegő eladóterek jelentik majd. Visszatérhet a „Flagship stores” kora. Vagyis kisebb számban, de nagyon jó helyen, igényesen, kreatívan, egyénien, kifejezetten látványosságnak berendezett zászlóshajóüzletek nyílnak a városközpontokban, bevásárlóutcákban. Helyesebben visszatérnek ide, eredeti helyükre, ahonnan az 1950-es évek külvárosba települési lázában a városszélekre sodródtak. Az újraurbanizáció, a fent említett showrooming, a technika fejlődése, a felgyorsult életritmus mind azt sugallja, hogy kevesebb valós zászlóshajóüzlet működik majd, amikhez azonban sokféle online vásárlási és offline áruátvételi lehetőség kapcsolódik. Vagyis a jövő sikeres kiskereskedelmét a szakértők jelentős csoportja kifejezetten a Flagship koncepcióban látja
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Júniusban lassult a termelői árak éves csökkenése Németországban
Németországban a termelői árak 1,6 százalékkal csökkentek júniusban az egy…
Tovább olvasom >Erősebb félévet zártak a vidéki szálláshelyek, mint tavaly
A turizmus 2023-ban vett lendülete továbbra is érezteti hatását. A…
Tovább olvasom >Már minden Auchan-áruházban lehet muncholni
Május elejétől már minden Auchanban az eredeti árhoz képest akár…
Tovább olvasom >