Zamárdiból a világ tetejére: világelső lett a Carly’s gin&tonic Londonban
Soha nem látott sikert ért el a magyar italgyártó a 2025-ös londoni World Drinks Awards világversenyen. A zamárdi székhelyű Zimek Pálinka Manufaktúra Carly’s márkanevű, mango-passionfruit ízesítésű, előre bekevert long drinkje, a Carly’s gin&tonic Mis/fit Mango elnyerte a World’s Best Premix Spirit&Mixer 2025 címet. A díjat június 4-én este, a londoni The Waldorf Hilton szállodában rendezett gálán adták át.

Czomba Bianka és Beliczay Zsolt vették át a díjat
A magyar gyártó a premix kategória győzteseként történelmet írt: korábban egyetlen hazai márka sem jutott ilyen magasra ezen a rangos nemzetközi versenyen, amelyen a világ több mint 60 országából érkezett 2 000 nevezés, 80 kategóriában.
A Carly’s a világ élvonalbeli italgyártói között szerepelt – olyan globális márkák társaságában, mint a Bacardi, a Fat Adam’s, Matsui vagy a Roku –, és egyedüli magyar gyártóként két termékkel is döntőbe került.
A Carly’s brandet a Zimek Pálinka Manufaktúra jegyzi, amelyet Czomba Bianka és Beliczay Zsolt tulajdonosok vezetnek, a tulajdonosi körhöz pedig a Cápák között című műsorból ismert Sárospataki Albert is csatlakozott.
A házaspár a díjat személyesen vette át Londonban. A Carly’s gin&tonic Mis/fit Mango 2022-ben készült el, a receptet Czomba Bianka ötlete alapján fejlesztették ki, ezt követően 2023-ban bekerült a Hungariancool programba is, majd a magyar polcokra.
A Zimek-csapat 2024-ben a Cápák között című televíziós műsorban mutatkozott be, ahol a műsor történetének egyik legsikeresebb befektetéseként ismerték el. A műsorban való szereplést követően a Carly’s termékek országos ismertséget szereztek, majd alig egy év alatt a nemzetközi porondon is kiemelkedő eredményt értek el.
A londoni gálát követően a Carly’s csapata a magyar nagykövetségen is bemutatta az elismeréseket, és megkezdődtek az egyeztetések az Egyesült Királyságba irányuló exportlehetőségekről.
Kapcsolódó cikkeink
Klimatikus ízválság: veszélyben a gin karakteres zamata?
A gin ízvilágát meghatározó borókabogyók is megsínylik a klímaváltozást –…
Tovább olvasom >Limitált kiadású, dzsungelt idéző White Gin palackkal robbantja be a nyarat a Kalumba
A Kalumba, amely egzotikus ízvilágával és kalandos karakterével hódította meg…
Tovább olvasom >Felfutóban a hazai ginpiac – A SPAR szerint a vásárlók egyre tudatosabbak, és nyitottak a magyar márkákra
A gin értékesítése az elmúlt években látványosan erősödött a magyar…
Tovább olvasom >További cikkeink
A GVH vizsgálatai szerint nem a kiskereskedelem a ludas az áremelkedésekben
Nem a kiskereskedelem a felelős a tej, a tejtermékek és…
Tovább olvasom >A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Iskolakezdés: átlagosan 50-75 ezer forinttal terveznek a családok
A REGIO JÁTÉK friss felmérése szerint a 2025-ös iskolakezdés átlagosan…
Tovább olvasom >