Zamárdiból a világ tetejére: világelső lett a Carly’s gin&tonic Londonban
Soha nem látott sikert ért el a magyar italgyártó a 2025-ös londoni World Drinks Awards világversenyen. A zamárdi székhelyű Zimek Pálinka Manufaktúra Carly’s márkanevű, mango-passionfruit ízesítésű, előre bekevert long drinkje, a Carly’s gin&tonic Mis/fit Mango elnyerte a World’s Best Premix Spirit&Mixer 2025 címet. A díjat június 4-én este, a londoni The Waldorf Hilton szállodában rendezett gálán adták át.

Czomba Bianka és Beliczay Zsolt vették át a díjat
A magyar gyártó a premix kategória győzteseként történelmet írt: korábban egyetlen hazai márka sem jutott ilyen magasra ezen a rangos nemzetközi versenyen, amelyen a világ több mint 60 országából érkezett 2 000 nevezés, 80 kategóriában.
A Carly’s a világ élvonalbeli italgyártói között szerepelt – olyan globális márkák társaságában, mint a Bacardi, a Fat Adam’s, Matsui vagy a Roku –, és egyedüli magyar gyártóként két termékkel is döntőbe került.
A Carly’s brandet a Zimek Pálinka Manufaktúra jegyzi, amelyet Czomba Bianka és Beliczay Zsolt tulajdonosok vezetnek, a tulajdonosi körhöz pedig a Cápák között című műsorból ismert Sárospataki Albert is csatlakozott.
A házaspár a díjat személyesen vette át Londonban. A Carly’s gin&tonic Mis/fit Mango 2022-ben készült el, a receptet Czomba Bianka ötlete alapján fejlesztették ki, ezt követően 2023-ban bekerült a Hungariancool programba is, majd a magyar polcokra.
A Zimek-csapat 2024-ben a Cápák között című televíziós műsorban mutatkozott be, ahol a műsor történetének egyik legsikeresebb befektetéseként ismerték el. A műsorban való szereplést követően a Carly’s termékek országos ismertséget szereztek, majd alig egy év alatt a nemzetközi porondon is kiemelkedő eredményt értek el.
A londoni gálát követően a Carly’s csapata a magyar nagykövetségen is bemutatta az elismeréseket, és megkezdődtek az egyeztetések az Egyesült Királyságba irányuló exportlehetőségekről.
Kapcsolódó cikkeink
Felfutóban a hazai ginpiac – A SPAR szerint a vásárlók egyre tudatosabbak, és nyitottak a magyar márkákra
A gin értékesítése az elmúlt években látványosan erősödött a magyar…
Tovább olvasom >Szőlő alapú gintermékeket fejlesztett ki a PTE és a Danubiana Kft.
Szőlő alapanyagú, aromavesztés nélküli új gintermékeket és gyártási technológiát fejlesztett…
Tovább olvasom >…azért a boróka az úr!
Világszinten a gin kategória még növekedésben van, ám a fejlődés…
Tovább olvasom >További cikkeink
MBH gyorselemzés: Erős számokat produkált áprilisban a kiskereskedelem
A kiskereskedelmi forgalom áprilisban 5,0%-kal bővült éves szinten, ami meghaladja…
Tovább olvasom >Export vezérelte növekedés az élelmiszeriparban – Az Univer és a MIRELITE MIRSA 2024-es üzleti eredményei
2024-ben két meghatározó magyar élelmiszeripari szereplő, az Univer Product Zrt.…
Tovább olvasom >Egyre erősebb ellenszélben a magyar gazdaság
Hiába az élénkülő fogyasztás, a kedvezőtlen külső környezet miatt a…
Tovább olvasom >