Zamárdi saját söre is debütált a Balaton Beer Weekenden
Péntek délutántól vasárnap éjjelig 40-féle sörkülönlegességet kóstolhattak a vendégek a Balaton Beer Weekend-en, Zamárdiban, a ZAM! terasz mellett partszakaszon. A fesztiválon a balatoni és dunántúli régió kisüzemi sörfőzdéi települtek ki: Pécs legkisebb és legnagyobb kézműves főzdéje mellett Győr, Kőszeg, Tapolca, Balatonföldvár és Balatonvilágos is elhozta a legjobb tételeit.
A Déli part legnagyobb kivetítőjén nézhették végig az EB-döntőt azok, akik a Balaton Beer Weekend-et választották programnak vasárnap estére. Péntektől koncertek, függeszkedő ballon, a legjobb street food-ok és a környék régióinak legjobb sörei várták a látogatókat.
„Izgalmas betekinteni a dunántúli régió söreibe: itt kicsiben leképeződtek a sörvilág nagy trendjei. Minden egyre könnyebben iható és hódított az alkoholmentes. Közben születtek olyan határfeszegető italok is, mint a Helka fekete Kölsche, ami egy nemlétező sörtípus. A gyümölcsös sörök fejlődése sem állt meg, és már meggyes cream ale-t is kóstolhattunk a Steamcrafttól, miközben a hagyományos lágerek és pilsek is egyre több figyelmet kaptak a sörfőzőktől és a fogyasztóktól egyaránt” – mesélt a trendekről és a fesztivál kínálatáról Bart Dániel, a Balaton Beer Weekend házigazdája, aki a 3 napos rendezvény alatt sör standup-ot szervezett, kóstolóval egybekötve.
Az italok mellett volt többféle sörkorcsolya, balkán pljeskavica, smash burger, fish&chips, racklette, bbq és churros is. Továbbá a rendezvényen debütált Zamárdi saját söre is.
Kapcsolódó cikkeink
Csökken a sörfogyasztás Németországban és Európában
A német sörkultúra világszerte ismert, ám az idei labdarúgó-Európa-bajnokság alatt…
Tovább olvasom >Gyenge negyedéves eredmények miatt kihívásokkal néz szembe az Anheuser-Busch InBev és a Carlsberg
A világ vezető sörgyártói, az Anheuser-Busch InBev (AB InBev) és…
Tovább olvasom >30 millió eurót költ a Diageo a Guinness 0.0 gyártására
A Diageo 30 millió eurós beruházással növeli a Guinness alkoholmentes…
Tovább olvasom >További cikkeink
A magyar családi vállalkozások együttműködésbe fektetnek, nem a generációváltásba
A ma Magyarországon működő 515 ezer társas vállalkozás több, mint…
Tovább olvasom >Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >