Z generációs TikTok sitcommal ünnepli a baráti karácsonyokat a hazai McDonald’s
A barátság ünnepe – social sitcom formátumban
A nyolcrészes, 2–3 perces epizódokból álló sorozat a fiatalok digitális fogyasztási szokásaihoz igazodva a TikTokon és Instagramon fut, és 9:16-os formátumban készült. A kampányhoz kapcsolódó TV-szpot, Out-of-Home megjelenések, valamint az applikációs ajánlatok mind ugyanazt a fő üzenetet erősítik: „BariKari Műhely – Kövesd a sorozatot Instán és TikTokon, és keresd az ajánlatokat az éttermekben vagy az appban a közös ünnepléshez!”

Integrált, multi-platform megjelenés
Kapcsolódó cikkeink
A személyes tapasztalat segíti a megváltozott munkaképességű dolgozók elfogadását – kutatás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A fiatalok 43 millió forinttal számolnak az első otthonért
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Váltás a cégtulajdonosok között: az Y generáció lett a magyar vállalkozások új motorja
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Itthon egy robotporszívó, Lengyelországban a legújabb csúcs iPhone vezeti a Black Friday toplistát
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Black Week a Rossmann-nál: 15% kedvezmény a Rossmann+ tagoknak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Szülőszobai eseménynapló, gyógyító kert és traumatudatos felnőttképzési rendszer is van idén a BioTechUSA az Egészségért Díj nyertesei között
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >


