#YouToo, Johnny!
A Diageo március 8-án, a nemzetközi nőnapon viszi piacra leghíresebb márkája, a Johnnie Walker „női” változatát, a Jane Walker Black Labelt. Stephanie Jakoby, a márka elnökhelyettese nemcsak a női egyenjogúságról, a nemi szerepek aktuális változásairól nyilatkozott az új ital bevezetésével kapcsolatban, de kiemelte azt is, hogy a Johnnie Walker 12 kóstolómesterének fele nő, ahogy a márkával foglalkozó marketingstáb vezetői is. A 250 ezer palackos tétel ajánlott ára palackonként 34 dollár, amiből 1 dollárnyit nők jogaiért síkra szálló szervezetek kapnak.
Érdekes marketingötlet, amelyről jó ideig beszélni fog az italvilág (talán még utánozni is), és amelyről a kívülállók könnyen azt hihetik, hogy a whiskyt akarják promotálni vele a női vásárlók körében. //
Kapcsolódó cikkeink
Bezárja ontariói palackozóüzemét a Diageo
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Nagyvonalúan, jól fókuszáltan
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Megduplázza kapacitását a Guinness új ír sörgyára – a feltörekvő piacokra fókuszál a Diageo
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Felmérést készített a legszebb magyarországi kilátópontokról a Csodásmagyarország.hu
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Egy ravioli, amit látni kell – A nap videója
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A nap mondása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >