Yettel: új korszak a kkv-k számára a digitális üzleti megoldásokban

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2025. 11. 06. 20:11
🎧 Hallgasd a cikket:

A Yettel a piaci kihívásokra reagálva két új fejlesztést mutatott be: a ReFlex névre keresztelt, hűségidő nélküli, minden eddiginél flexibilisebb tarifacsaládot, valamint a Yettel Business mobilalkalmazást, amelyek együttesen új szintre emelik a kkv-k és a Yettel közötti digitális kapcsolattartást és együttműködést, valamint hatékonyan segítik a költségstruktúra rugalmas kezelését.

Fülöp Gábor
üzleti értékesítési és
marketingigazgató
Yettel

A hazai kis- és középvállalkozások számára a rugalmasság, a gyors alkalmazkodás és a költséghatékonyság ma már nem egyszerűen előny, hanem a működés elengedhetetlen feltétele. A gazdasági környezet folyamatosan változik: egyik hónapban a bővülés kényszerít beruházásra, a következőben a költségcsökkentés kerül előtérbe.

Rugalmas tarifacsalád hűségidő nélkül

Az új Yettel Business ReFlex tarifák egyik legnagyobb előnye, hogy teljes mértékben a vállalkozások igényeihez igazíthatók. A konstrukció hűségidő nélkül kínál kedvező feltételeket és a készülékvásárlással elérhető hűséges tarifákkal megegyező árakat, így a cégek rugalmasan válthatnak nagyobb vagy kisebb tartalmú csomagok között, akár havi szinten. Ez a rugalmasság különösen fontos azoknál a vállalkozásoknál, amelyek szezonális működéssel dolgoznak, vagy változó létszámú munkatársi körrel kalkulálnak.

A hűség nélküli Yettel Business ReFlex tarifákhoz minden hónapban egy előre meghatározott mértékű visszatérítés jár, amelyet a vállalkozások számlajóváírásra, készülék- vagy tartozékvásárlásra használhatnak fel. A visszatérítés mértéke előfizetésenként később összevonható, így nagyobb értékű eszközbeszerzéshez is felhasználható, ami jelentős könnyebbséget ad a cégvezetőknek.

„Ez a konstrukció a magyar piacon újdonság, hiszen a hagyományos modellekben a kedvező árak szinte mindig hosszú távú elköteleződéshez és hűségidőhöz kötődnek. Ezzel a megoldásunkkal valós alternatívát kínálunk mindazoknak, akik a kiszámíthatatlan környezetben is szeretnének rugalmasak lenni és versenyképesek maradni” – mondta el Fülöp Gábor, a Yettel üzleti értékesítési és marketingigazgatója.

Digitális ügyfélélmény a Yettel Business appban

A Yettel Business alkalmazás a kkv-k döntéshozói számára készült, és a telekommunikációs ügyintézést teljes mértékben digitális, önkiszolgáló élménnyé alakítja. Az app lehetővé teszi, hogy a vállalkozások döntéshozói közvetlenül, mobilról intézhessék előfizetéseiket: új előfizetéseket vásárolhatnak a szerződéseken szereplő személyre szabott kedvezményeknek megfelelően, tarifát válthatnak, egyedi, kedvezményes tarifaajánlatokkal találkozhatnak, extra szolgáltatásokat rendelhetnek, akár külföldi utazás előtt roamingcsomagok is aktiválhatók néhány kattintással. A folyamatok azonnal végrehajtódnak, nincs szükség üzletbe látogatásra.

Az alkalmazás nemcsak egyszerű adminisztrációt tesz lehetővé, hanem valódi digitális szabadságot kínál: egyetlen platformon átláthatók az összes előfizetéshez kapcsolódó forgalmi adatok és a felhasználható kedvezmények, valamint a szerződések és számlák is – amelyek néhány kattintással ki is egyenlíthetőek.

„A fejlesztés során kiemelt figyelmet fordítottunk a felhasználói élményre: tesztelői csoportok bevonásával alakítottuk ki a logikus felépítést, az áttekinthető kezelőfelületet és a gyors ügyintézést. A mostani indulással nem zárult le a fejlesztés: az alkalmazás a jövőben folyamatosan új funkciókkal bővül, reagálva az ügyfeleinktől érkező visszajelzésekre” – tette hozzá Fülöp Gábor.

Jövőbeli irányok

A Yettel az elmúlt években mintegy 100 milliárd forintos hálózatfejlesztést hajtott végre. Ennek eredményeként ma már 99% feletti, kültéri, lakossági lefedettségű 4G-hálózatot és több mint 1000 bázisállomáson elérhető 5G-szolgáltatást biztosít. A teljes adatforgalom negyede ma már az 5G-hálózaton zajlik, amely lehetővé teszi a nagysebességű, stabil kapcsolatot az üzleti ügyfelek számára is. A vállalat további több tízmilliárd forintos beruházást tervez 2028-ig, amely tovább erősíti a hazai digitális infrastruktúrát.

A kkv-k gazdasági jelentősége megkérdőjelezhetetlen: a Központi Statisztikai Hivatal adatai szerint a szektor a foglalkoztatás kétharmadát biztosítja, és becslések szerint a GDP több mint felét termeli meg. A Yettel célja, hogy a hálózatfejlesztés mellett olyan szolgáltatásokat kínáljon, amelyek közvetlenül támogatják a vállalkozások alkalmazkodását, versenyképességét és fejlődését. A hűségidő nélküli ReFlex tarifacsalád és a Yettel Business app együttesen olyan új szintű ügyfélélményt teremt, amely a rugalmasságra, a digitális ügyintézésre és az egyedi igényekhez illeszkedő költségstruktúrára épül.

A Yettel ezzel a két új fejlesztéssel nemcsak reagál a piaci kihívásokra, hanem irányt is mutat: célja, hogy a hazai kkv-szegmensben szolgáltatásaival és fejlesztéseivel meghatározó szereplő legyen. (x)

Kapcsolódó cikkeink