„World of Private Label”
Az amszterdami kiállítás a saját márkás termékek legnagyobb seregszemléje, ami 22 éve került először megrendezésre „World of Private Label” szlogennel. Itt lehetőség van nagy nevek mellett szerepelni, megmutatkozni. A kiállított termékek egy részét már gyártják egy-egy láncnak, számos olyan termékkel is megjelentek azonban, amelyek még „márkára várnak”. Az egész világon egyre népszerűbbek lesznek a saját márkás termékek, és a kiállítás is csak növekszik.A 2008-as amszterdami kiállításon több mint 3000 kiállítóstand került felállításra, külön szeparálva a „food” és a „non-food ” termékek. 65 ország képviselői – közöttük 30 különböző ország és régió közösségi standjainak résztvevői – szerepeltek tavaly mintegy 30 pavilonban. 2009-ben közel 90 országra számítanak a szervezők.
A szakkiállításon a kereskedelmi márkás termékek széles skáláját mutatták be. Az árukínálat felöleli az alábbi kategóriákat: friss és fagyasztott termékek; szárazáruk és italok, kozmetikumok, egészség- és szépségipari termékek, háztartási és konyhafelszerelés, autóápolás, kertészeti cikkek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >