„World of Private Label”
Az amszterdami kiállítás a saját márkás termékek legnagyobb seregszemléje, ami 22 éve került először megrendezésre „World of Private Label” szlogennel. Itt lehetőség van nagy nevek mellett szerepelni, megmutatkozni. A kiállított termékek egy részét már gyártják egy-egy láncnak, számos olyan termékkel is megjelentek azonban, amelyek még „márkára várnak”. Az egész világon egyre népszerűbbek lesznek a saját márkás termékek, és a kiállítás is csak növekszik.A 2008-as amszterdami kiállításon több mint 3000 kiállítóstand került felállításra, külön szeparálva a „food” és a „non-food ” termékek. 65 ország képviselői – közöttük 30 különböző ország és régió közösségi standjainak résztvevői – szerepeltek tavaly mintegy 30 pavilonban. 2009-ben közel 90 országra számítanak a szervezők.
A szakkiállításon a kereskedelmi márkás termékek széles skáláját mutatták be. Az árukínálat felöleli az alábbi kategóriákat: friss és fagyasztott termékek; szárazáruk és italok, kozmetikumok, egészség- és szépségipari termékek, háztartási és konyhafelszerelés, autóápolás, kertészeti cikkek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A SPAR Magyarország is letette a névjegyét Budapest egyik legnagyobb hazai gin fesztiválja mellett
A IV. Gin Market Budapest minden eddiginél több kiállítóval, impozáns…
Tovább olvasom >Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Employer Branding az AI és a GenZ-k korában konferencia: A folytatás
2024. november 27-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre a…
Tovább olvasom >