„World of Private Label”
Az amszterdami kiállítás a saját márkás termékek legnagyobb seregszemléje, ami 22 éve került először megrendezésre „World of Private Label” szlogennel. Itt lehetőség van nagy nevek mellett szerepelni, megmutatkozni. A kiállított termékek egy részét már gyártják egy-egy láncnak, számos olyan termékkel is megjelentek azonban, amelyek még „márkára várnak”. Az egész világon egyre népszerűbbek lesznek a saját márkás termékek, és a kiállítás is csak növekszik.A 2008-as amszterdami kiállításon több mint 3000 kiállítóstand került felállításra, külön szeparálva a „food” és a „non-food ” termékek. 65 ország képviselői – közöttük 30 különböző ország és régió közösségi standjainak résztvevői – szerepeltek tavaly mintegy 30 pavilonban. 2009-ben közel 90 országra számítanak a szervezők.
A szakkiállításon a kereskedelmi márkás termékek széles skáláját mutatták be. Az árukínálat felöleli az alábbi kategóriákat: friss és fagyasztott termékek; szárazáruk és italok, kozmetikumok, egészség- és szépségipari termékek, háztartási és konyhafelszerelés, autóápolás, kertészeti cikkek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
IFFA 2025: A hús- és fehérjeipar vezető világvására
A frankfurti IFFA szakvásár a nemzetközi hús- és fehérjeipar legnagyobb…
Tovább olvasom >Meghosszabbítottuk az Inno d’Or – Év Innovációja 2025 verseny nevezési határidejét – így még 5 napig várjuk a nevezéseket!
2025-ben is indul a Trade magazin Inno d’Or – Év…
Tovább olvasom >Kitűnően szerepeltek a 2024-es évjáratú borok a XXI. Synvino Borversenyen
Összesen 400 nevezés érkezett az ország 18 borvidékéről a Syngenta…
Tovább olvasom >