Word of Mouth kampány a Dreher Summer Moment népszerűsítésére
A trnd és a Dreher új WOM kampányában 1000 fő tesztelheti az új Dreher Summer Moment sört. A Dreher Summer Moment egy különleges három féle komlóból készült limitált kiadású sör. Különlegessége, hogy a valódi sör íze mellett, kellemes citrusos aromája valódi felfrissülést kínál. Az enyhe citrusos ízt a harmadik fajtájú enyhén fanyar ízű komló kölcsönzi a sörnek.
A szájreklám kampányban résztvevők feladata, hogy minél több embernek meséljenek az új termékről, illetve ne csak beszámoljanak arról, hanem meg is kóstoltassák az ismerősökkel és barátokkal a Dreher Summer Momentet.
A Dreher úgy gondolta, hogy egy szezonális terméke bevezetéséhez is kiváló eszköz a szájreklám, hiszen viszonylag rövid idő áll rendelkezésre ahhoz, hogy elterjedjen a termékről minden kívánt információ és sokan meg is kóstolják a limitált kiadású újdonságot! A gondosan válogatott, 1000, a Dreher célcsoportjába tartozó, főként férfi, két hónapon keresztül fogja hitelesen és célzottan támogatni a Dreher Summer Moment bevezetését, több mint 120,000 beszélgetést generálva arról.
A kampány weboldala itt érhető el: http://www.trnd.hu/dreher-summer
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >