Word of Mouth kampány a Dreher Summer Moment népszerűsítésére
A trnd és a Dreher új WOM kampányában 1000 fő tesztelheti az új Dreher Summer Moment sört. A Dreher Summer Moment egy különleges három féle komlóból készült limitált kiadású sör. Különlegessége, hogy a valódi sör íze mellett, kellemes citrusos aromája valódi felfrissülést kínál. Az enyhe citrusos ízt a harmadik fajtájú enyhén fanyar ízű komló kölcsönzi a sörnek.
A szájreklám kampányban résztvevők feladata, hogy minél több embernek meséljenek az új termékről, illetve ne csak beszámoljanak arról, hanem meg is kóstoltassák az ismerősökkel és barátokkal a Dreher Summer Momentet.
A Dreher úgy gondolta, hogy egy szezonális terméke bevezetéséhez is kiváló eszköz a szájreklám, hiszen viszonylag rövid idő áll rendelkezésre ahhoz, hogy elterjedjen a termékről minden kívánt információ és sokan meg is kóstolják a limitált kiadású újdonságot! A gondosan válogatott, 1000, a Dreher célcsoportjába tartozó, főként férfi, két hónapon keresztül fogja hitelesen és célzottan támogatni a Dreher Summer Moment bevezetését, több mint 120,000 beszélgetést generálva arról.
A kampány weboldala itt érhető el: http://www.trnd.hu/dreher-summer
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – Országos összefogás az iskolakezdéshez
Immár ötödik alkalommal hirdeti meg közös tanszergyűjtő akcióját a Magyar…
Tovább olvasom >10 millió forinttal támogatja a nehéz sorsú fiatalokat a Lidl
Nagy érdeklődés övezte a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációja…
Tovább olvasom >Műanyag-cunami helyett üvegforradalom
Miközben a fenntarthatóság központi téma lett, több millió tonna műanyag-csomagolás…
Tovább olvasom >