Wonderduck megkezdte hivatalos Tesco Hostess Ügynökségi munkáját
A Wonderduck Agency egyike a Tesco által kiírt Hostess Ügynökség Tender nyerteseinek. Az együttműködés 2012. március elsején kezdődött és 2013. december 31-ig szól.
A Tesco-Global Áruházak Zrt. kétévente bocsátja tenderre az áruházai területén végzett hostess promóciók szervezési jogát. A 2011 utolsó negyedévében meghirdetett tender eredményeként ezentúl összesen négy ügynökség végzi a hostess promóciókat, azaz kizárólag rajtuk keresztül lehetséges egy-egy kóstoltatás vagy szórólapozás betárgyalása a Tesco áruházaiba.
„Mérföldkő a Wonderduck életében a Tesco-tender: azáltal, hogy bekerültünk a Tesco hostess ügynökségei közé, egyértelművé vált, hogy valóban egyike vagyunk legnagyobb BTL ügynökségeknek, és hosszútávon a piac egyik meghatározó szereplőjévé válhatunk. Két évvel az ügynökség indulása után sikerünket az egyre növekvő országos hostess-bázisunknak, supervisorainknak, valamint bővülő megbízókörünknek köszönhetjük.” – mondta el Soós S. Zoltán a Wonderduck ügyvezető igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Revolut: helyi fiók és magyar vezető a láthatáron
A Revolut a „nagyon közeli jövőben” magyarországi fióktelep nyitását és…
Tovább olvasom >Egy self-made sztár kedvence – Ilyen lesz Dzsúdló Mekis menüje
A McDonald’s a hírességek kedvenc Mekis rendeléseit felsorakoztató kampányának legújabb…
Tovább olvasom >