WOLT CEO: sok munkával sok pénzt lehet keresni futárként
Hartyányi Orsolya, a WOLT 2023 őszén kinevezett új ügyvezető igazgatója interjút adott a Pénzcentrumnak, ahol több fontos témát érintett: a platformmunkások európai ügye, a vállalat dinamikus növekedése, a KATA kivezetésének következményei, az infláció hatásai, valamint a WOLT-ról való ételrendelés biztonsága.
Az interjú során felvetődött a Brüsszelben meghiúsult megállapodás a platformmunkások ügyében. Hartyányi elmondta, hogy a WOLT szeretne egy olyan keretrendszert, amely mindenki számára elfogadható és egyetértésen alapul a platformmunka terén. A cég jelenleg 16 uniós országban működik, és az EU-val, valamint a helyi minisztériumokkal is szorosan együttműködik. A WOLT által végzett felmérés szerint a futárok túlnyomó többsége, mintegy 90 százaléka nem szeretne hagyományos munkavállaló lenni, mivel a flexibilitás a legfontosabb számukra.
A futárok számában tapasztalható dinamikus növekedésről beszélve Hartyányi kifejtette, hogy a WOLT jelenleg több mint 8000 futárpartnerrel dolgozik együtt és már több mint 60 magyar városban van jelen. A fizetések tekintetében a flexibilitás nagyban befolyásolja az összegeket, és a címpénzek kiszámítása komplex rendszeren alapul, figyelembe véve a futárok eszközeit, a szállítás hosszát, a csomag súlyát és értékét.
A KATA kivezetése kapcsán Hartyányi elmondta, hogy bár a változás jelentős többletköltséget okozott a futároknak, a WOLT próbálja segíteni őket különböző bónuszrendszerekkel. A futároknak időbe telt alkalmazkodni az új rendszerhez, de a cég is igyekezett megérteni, hogyan tudják segíteni a partnereiket az új helyzetben.
Az interjú során Hartyányi kitért arra is, hogy a WOLT a jövőben is nyitott a változásokra, és adaptálódni fog az esetleges új törvényi keretrendszerhez a platformmunka területén.
Kapcsolódó cikkeink
Új partnerségekkel ad lendületet ESG kezdeményezéseinek a Wolt
Két új stratégiai partnerségről tett bejelentést a finn étel-házhozszállító vállalat,…
Tovább olvasom >Már közel 40 ezer adag ételt mentett meg a Magyar Élelmiszerbank és a Wolt közös projektje
Már csaknem egy éve fut a Magyar Élelmiszerbank Egyesület és…
Tovább olvasom >A szobai ventilátor, a parfüm és a terhességi teszt is jól fogy a Wolton, a rendelések negyede már nem melegételekre érkezik
Egyre tudatosabbak a magyar vásárlók, ha online vásárlásról van szó:…
Tovább olvasom >További cikkeink
A GVH vizsgálatai szerint nem a kiskereskedelem a ludas az áremelkedésekben
Nem a kiskereskedelem a felelős a tej, a tejtermékek és…
Tovább olvasom >A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Iskolakezdés: átlagosan 50-75 ezer forinttal terveznek a családok
A REGIO JÁTÉK friss felmérése szerint a 2025-ös iskolakezdés átlagosan…
Tovább olvasom >