WMF konyhai eszközök a SPAR új hűségprogramjában
A WMF ProfiSelect termékcsaládja került a SPAR-üzletek új hűségprogramjának középpontjába novemberben. Ennek keretében a prémium konyhai eszközök már akár 2399 forinttól beszerezhetők a jól ismert hűségpontok gyűjtőfüzetbe ragasztásával.
A nagy hagyományú WMF márka termékei az elmúlt években már többször szerepeltek a SPAR-csoport áruházainak hűségprogramjában. Ezúttal 12-féle konyhai eszköz, köztük tárolóedény, keverőtál, botturmix és digitális mérleg kapott helyet a „Mesterien sokoldalú” elnevezésű akció pontgyűjtő füzetében. A vásárlók 30 matrica beragasztásával, jelentős kedvezménnyel vásárolhatják meg a termékek valamelyikét; matrica a vásárlások minden 1000 forintja után jár.
A WMF-hűségakcióban 11 termék hűségpontok, egy pedig SuperShop pontok beváltásával érhető el. A SuperShop kártyabirtokosok a négyrészes Teddy gyermek-evőeszközkészletet szerezhetik be kedvezményesen: 300 SuperShop pontért és 2999 forintért. A hűségprogramban elérhető konyhai eszközök között emellett hűtésre és sütésre egyaránt használható tárolóedény, digitális mérleg, keverőtál, univerzális fedő, hámozókés, kézi mixer és botturmix is szerepel. A tapadásmentes borítású öntöttalumínium sütőedény csak az INTERSPAR áruházakban vásárolható meg kedvezményesen a WMF-hűségakció ideje alatt. Teljes áron minden termék beszerezhető az árukészlet erejéig.
Az új hűségakcióban a pontgyűjtés időszaka 2015. november 5. és 2016. március 9. között tart. Ez idő alatt bármelyik SPAR, INTERSPAR, CITY SPAR, SPAR partner vagy SPAR market áruházban gyűjthetik a matricákat a vásárlók. A pontbeváltásra további tíz nap áll rendelkezésre, ez az időszak 2015. november 5-től az árukészlet erejéig, de legkésőbb 2016. március 19-ig tart.
A részletes részvételi szabályzat megtalálható a www.sparhuseg.hu weboldalon és a hűségakcióban részt vevő áruházakban. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: két budapesti áruház újult meg 580 millió forintból
Mintegy 580 millió forintos beruházással megújult két budapesti SPAR szupermarket.…
Tovább olvasom >Egyre több a hazai saját márkás termék a nemzetközi SPAR polcokon
2023-hoz képest ötször több, összesen 3,3 ezer tonna terméket exportált…
Tovább olvasom >Közel 5%-os forgalombővülést ért el tavaly a SPAR Magyarország
Összesen 1111,6 milliárd forint forgalmat ért el 2024-ben a SPAR…
Tovább olvasom >További cikkeink
Candy – 80 éve a jövőt inspirálja, most új korszakot nyit
A Candy, az olasz tradicionális háztartásigép-márka idén ünnepli fennállásának 80.…
Tovább olvasom >Hagyományos péksütemények kiváló minőségben, generációkon át
A Pécsváradon alapított Aranycipó Kft. immár több mint harminc éve…
Tovább olvasom >A magyar torma virágzik – mégis nehéz helyzetben vannak a termelők
Bár 2024-ben tovább nőtt a magyar tormaexport volumene, és a…
Tovább olvasom >