WMF konyhai eszközök a SPAR új hűségprogramjában
A WMF ProfiSelect termékcsaládja került a SPAR-üzletek új hűségprogramjának középpontjába novemberben. Ennek keretében a prémium konyhai eszközök már akár 2399 forinttól beszerezhetők a jól ismert hűségpontok gyűjtőfüzetbe ragasztásával.
A nagy hagyományú WMF márka termékei az elmúlt években már többször szerepeltek a SPAR-csoport áruházainak hűségprogramjában. Ezúttal 12-féle konyhai eszköz, köztük tárolóedény, keverőtál, botturmix és digitális mérleg kapott helyet a „Mesterien sokoldalú” elnevezésű akció pontgyűjtő füzetében. A vásárlók 30 matrica beragasztásával, jelentős kedvezménnyel vásárolhatják meg a termékek valamelyikét; matrica a vásárlások minden 1000 forintja után jár.
A WMF-hűségakcióban 11 termék hűségpontok, egy pedig SuperShop pontok beváltásával érhető el. A SuperShop kártyabirtokosok a négyrészes Teddy gyermek-evőeszközkészletet szerezhetik be kedvezményesen: 300 SuperShop pontért és 2999 forintért. A hűségprogramban elérhető konyhai eszközök között emellett hűtésre és sütésre egyaránt használható tárolóedény, digitális mérleg, keverőtál, univerzális fedő, hámozókés, kézi mixer és botturmix is szerepel. A tapadásmentes borítású öntöttalumínium sütőedény csak az INTERSPAR áruházakban vásárolható meg kedvezményesen a WMF-hűségakció ideje alatt. Teljes áron minden termék beszerezhető az árukészlet erejéig.
Az új hűségakcióban a pontgyűjtés időszaka 2015. november 5. és 2016. március 9. között tart. Ez idő alatt bármelyik SPAR, INTERSPAR, CITY SPAR, SPAR partner vagy SPAR market áruházban gyűjthetik a matricákat a vásárlók. A pontbeváltásra további tíz nap áll rendelkezésre, ez az időszak 2015. november 5-től az árukészlet erejéig, de legkésőbb 2016. március 19-ig tart.
A részletes részvételi szabályzat megtalálható a www.sparhuseg.hu weboldalon és a hűségakcióban részt vevő áruházakban. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Visszatérnek az ÖKO KALAND hősei – folytatódik a SPAR fenntarthatósági minisorozata
A SPAR új epizódokkal folytatja a nagy sikerű „SPAR ÖKO…
Tovább olvasom >Grillszezonra hangolva: a SPAR erősít a frisshús- és kényelmitermék-kínálatban
A jó idővel együtt elindul a grillszezon, a SPAR pedig…
Tovább olvasom >A SPAR újabb lépést tett a digitalizáció felé
A SPAR folytatja digitális innovációit Magyarországon. Az elektronikus polccímkék használata…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >