„Winefluencer” klubot indít a brit Aldi a közösségi médiában
A brit Aldi által elindított „Winefluencer Club” nevű kezdeményezéssel lehetőséget ad a borrajongóknak arra, hogy véleményüket megosszák a közösségi médiában az Aldi legfrissebb – március 3-án az üzlet polcaira kerülő – tavaszi-nyári borkínálatáról.
A diszkontlánc tíz borértő-borkedvelő fogyasztót keres, akiknek ingyenesen eljuttatja a tavaszi-nyári kínálatában megtalálható borokat, amennyiben azokról cserébe őszinte értékeléseket osztanak meg online.
A program három hónapon át tart, ezalatt a résztvevők igazi kincseket ismertethetnek meg közönségükkel, és visszajelzéseikkel segíthetik a jövőbeli választék alakítását.
Julie Ashfield, az Aldi beszerzési igazgatója elmondta:
– Nemcsak kiváló borokat kínálunk, hanem közösséget is építünk a borkedvelők számára. A célunk, hogy a borfogyasztás szakértelemtől függetlenül mindenki számára élvezetes legyen.
Kapcsolódó cikkeink
A brit Aldi különleges karácsonyi újdonsága a kelbimbó ízű koktél
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Ipsos kutatás: a magyarok 37 százaléka szívesen kóstolna bio bort
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Nagy-Britanniában terjeszkedik az olasz Granarolo
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
A nap mondása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Kautzky Szemők Adrienn: Vigyázzunk a sarlatánokkal
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Napi száz tonna halat szállít a boltokba a hortobágyi halgazdaság
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
