„Winefluencer” klubot indít a brit Aldi a közösségi médiában
A brit Aldi által elindított „Winefluencer Club” nevű kezdeményezéssel lehetőséget ad a borrajongóknak arra, hogy véleményüket megosszák a közösségi médiában az Aldi legfrissebb – március 3-án az üzlet polcaira kerülő – tavaszi-nyári borkínálatáról.
A diszkontlánc tíz borértő-borkedvelő fogyasztót keres, akiknek ingyenesen eljuttatja a tavaszi-nyári kínálatában megtalálható borokat, amennyiben azokról cserébe őszinte értékeléseket osztanak meg online.
A program három hónapon át tart, ezalatt a résztvevők igazi kincseket ismertethetnek meg közönségükkel, és visszajelzéseikkel segíthetik a jövőbeli választék alakítását.
Julie Ashfield, az Aldi beszerzési igazgatója elmondta:
– Nemcsak kiváló borokat kínálunk, hanem közösséget is építünk a borkedvelők számára. A célunk, hogy a borfogyasztás szakértelemtől függetlenül mindenki számára élvezetes legyen.
Kapcsolódó cikkeink
Szénsavmentes proseccót dobott piacra az Aldi az Egyesült Királyságban
Egyedülálló újdonságot vezetett be az Aldi a brit borpiacon: megjelent…
Tovább olvasom >A Royal Maillel együtt telepít csomagautomatákat üzleteibe a Sainsbury’s
Hosszú távú együttműködésre lépett a Sainsbury’s és a Royal Mail,…
Tovább olvasom >Új házhoz szállítási szolgáltatást indított a Deliveroo
A Deliveroo Deliveroo Express nevű új szolgáltatása az Egyesült Királyságban…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az élelmiszerdiszkontok logikáját követve diktálja szegmensében a tempót az Action
Gyorsan, versenytársait megelőzve terjeszkedik az Action Közép- és Délkelet-Európában. A…
Tovább olvasom >Poszt-harvest innovációk – Vergődjünk zöld ágra a zöldségekkel
Hol veszítjük el a megtermelt élelmiszereink legnagyobb hányadát? Nem kell…
Tovább olvasom >Miért fizetünk többet a reggeli koffeindózisért?
Azt gondolom, kevesen tudunk sikeresen elkezdeni egy átlagos napot egy…
Tovább olvasom >