„Winefluencer” klubot indít a brit Aldi a közösségi médiában
A brit Aldi által elindított „Winefluencer Club” nevű kezdeményezéssel lehetőséget ad a borrajongóknak arra, hogy véleményüket megosszák a közösségi médiában az Aldi legfrissebb – március 3-án az üzlet polcaira kerülő – tavaszi-nyári borkínálatáról.
A diszkontlánc tíz borértő-borkedvelő fogyasztót keres, akiknek ingyenesen eljuttatja a tavaszi-nyári kínálatában megtalálható borokat, amennyiben azokról cserébe őszinte értékeléseket osztanak meg online.
A program három hónapon át tart, ezalatt a résztvevők igazi kincseket ismertethetnek meg közönségükkel, és visszajelzéseikkel segíthetik a jövőbeli választék alakítását.
Julie Ashfield, az Aldi beszerzési igazgatója elmondta:
– Nemcsak kiváló borokat kínálunk, hanem közösséget is építünk a borkedvelők számára. A célunk, hogy a borfogyasztás szakértelemtől függetlenül mindenki számára élvezetes legyen.
Kapcsolódó cikkeink
Mitől tízszereződhet meg egy-egy bor ára?
Kevesebben vannak világszerte, mint ahány ember járt az űrben, számuk…
Tovább olvasom >Új egységes retail média platformot indít a Sainsbury’s – jön a Nectar360 Pollen
A brit Sainsbury’s bejelentette, hogy 2025 végén elindítja a Nectar360…
Tovább olvasom >Szürkebarát Párbaj Badacsonytördemicen
Egy igazán egyedülálló, országos jelentőségű boros eseményre készül a Badacsonyi…
Tovább olvasom >