„Winefluencer” klubot indít a brit Aldi a közösségi médiában
A brit Aldi által elindított „Winefluencer Club” nevű kezdeményezéssel lehetőséget ad a borrajongóknak arra, hogy véleményüket megosszák a közösségi médiában az Aldi legfrissebb – március 3-án az üzlet polcaira kerülő – tavaszi-nyári borkínálatáról.
A diszkontlánc tíz borértő-borkedvelő fogyasztót keres, akiknek ingyenesen eljuttatja a tavaszi-nyári kínálatában megtalálható borokat, amennyiben azokról cserébe őszinte értékeléseket osztanak meg online.
A program három hónapon át tart, ezalatt a résztvevők igazi kincseket ismertethetnek meg közönségükkel, és visszajelzéseikkel segíthetik a jövőbeli választék alakítását.
Julie Ashfield, az Aldi beszerzési igazgatója elmondta:
– Nemcsak kiváló borokat kínálunk, hanem közösséget is építünk a borkedvelők számára. A célunk, hogy a borfogyasztás szakértelemtől függetlenül mindenki számára élvezetes legyen.
Kapcsolódó cikkeink
Ez lehet az oka a vörösbor-fogyasztás drámai visszaesésének
Az elmúlt években világszerte érzékelhető a vörösbor-fogyasztás visszaesése – és…
Tovább olvasom >A közösségi média vált az első számú vásárlási és keresési csatornává
2024-ben a fogyasztók közel fele már nem keresőmotorokat, hanem a…
Tovább olvasom >Street food van, utca nincs!
Lassan tér magához a pandémia után a food truckok piaca;…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszatérnek a Coca-Cola ikonikus „neves” palackjai!
Emlékszel még arra, amikor a saját vagy szeretteid nevét szúrhattad…
Tovább olvasom >Nem érvényesíti az inflációkövető díjkorrekciót a Magyar Telekom fogyasztói körében
A magyar gazdaság fellendítése iránti elköteleződését kifejezve a Magyar Telekom…
Tovább olvasom >