„Winefluencer” klubot indít a brit Aldi a közösségi médiában
A brit Aldi által elindított „Winefluencer Club” nevű kezdeményezéssel lehetőséget ad a borrajongóknak arra, hogy véleményüket megosszák a közösségi médiában az Aldi legfrissebb – március 3-án az üzlet polcaira kerülő – tavaszi-nyári borkínálatáról.
A diszkontlánc tíz borértő-borkedvelő fogyasztót keres, akiknek ingyenesen eljuttatja a tavaszi-nyári kínálatában megtalálható borokat, amennyiben azokról cserébe őszinte értékeléseket osztanak meg online.
A program három hónapon át tart, ezalatt a résztvevők igazi kincseket ismertethetnek meg közönségükkel, és visszajelzéseikkel segíthetik a jövőbeli választék alakítását.
Julie Ashfield, az Aldi beszerzési igazgatója elmondta:
– Nemcsak kiváló borokat kínálunk, hanem közösséget is építünk a borkedvelők számára. A célunk, hogy a borfogyasztás szakértelemtől függetlenül mindenki számára élvezetes legyen.
Kapcsolódó cikkeink
Alkoholmentes sörbe invesztál Robbie Williams
Robbie Williams személyében befektetőt kapott az ausztrál Heaps Normal alkoholmentes…
Tovább olvasom >„Tiéd a mérték!” nyílt levél a felelős borfogyasztásért
Nyílt levelet tett közzé a Magyar Bormarketing Ügynökség, amelynek célja,…
Tovább olvasom >On The Go mikroboltot nyitott a brit Co-op
Az Egyesült Királyságban működő Co-op új „On The Go” mikrobolt-formátummal…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tullnban nyílik Európa legnagyobb kertészeti vására
Ausztria kertészeti évének csúcspontja idén is a Tullni Nemzetközi Kertészeti…
Tovább olvasom >