Wiesbauer-Dunahús: Új Prémium termékek növelik a forgalmat
Az osztrák Wiesbauer Holding magyar leányvállalata, a 105 főt foglalkoztató Wiesbauer-Dunahús forgalma a 2016-os évben átlépte a 4 milliárd forintot. Ez az erőteljes növekedés mindenekelőtt a 2016-ban bevezetett prémium termék szortimentnek köszönhető, amelynek palettáját 2017-ben tovább bővítik.
A Wiesbauer-Dunahús különösen nagy figyelmet szentel a termékei kiváló minőségére és a legjobb ízvilág elérésére. A Prémium termékekkel- különösen az új Prémium Sacher virsli 2016-os bevezetésével- a Wiesbauer-Dunahús elindított az eddigi magas minőségű szortiment bővítéseként egy válogatott termékekből álló specialitás vonalat.
A 2014-2015-ben megvalósított üzembővítési beruházás után az elmúlt év vállalatfejlődése további fejlesztéseket tesz szükségessé. Még 2017-ben sor kerül a csomagoló egység átalakítására, illetve az iroda- és szociális helységek átépítésére. Ezáltal jobb munkakörülményeket teremtenek a vállalat dolgozóinak.
A Wiesbauer csoport 4 telephelyen közel 840 dolgozót foglalkoztat (Bécsben a Wiesbauer- Österreichische Wurstspezialitäten, Sitzenberg-Reidling/Niederösterreich-ban a Wiesbauer Gourmet, Saalbach-Hinterglem/Salzburg-ban a Metzgerei Senninger, Gönyűn a Wiesbauer-Dunahús). A Holding forgalma 2016-ban 178 millió Euro, az eladott áruk mennyisége 26.300 tonna. A 2017-es évre a cégcsoport további forgalom növekedésre törekszik.
Kapcsolódó cikkeink
Az Unilever 75 millió euró értékben fektet be Nyírbátorban
Új termékkategória és világszerte ismert szépségápolási márkák gyártási tevékenységét hozza…
Tovább olvasom >A magyar húsipar kihívásai és teljesítménye 2023-ban
A 2023-as év a magyar élelmiszeripar számára jelentős kihívásokkal telt,…
Tovább olvasom >A vágóüsző termelői ára emelkedett legnagyobb mértékben
Az AKI vágási statisztikai adatai szerint 2024 január–augusztusában a szarvasmarha…
Tovább olvasom >További cikkeink
A legpiacképesebb e-kereskedők között a Praktiker webáruház
Újabb rangos elismerést kapott a magyar tulajdonú Praktiker webáruháza. A…
Tovább olvasom >Black Friday másképp: görbe tükröt tart az Euronics új kampánya
Új forgatókönyvvel és filozófiával készül az idei Black Friday-szezonra az…
Tovább olvasom >Terjeszkedik a Scruton kávézólánc: több Libri könyvesboltban váltják a Café Frei egységeit
A 2020-ban alapított Scruton kávézólánc az idei évben jelentős terjeszkedésbe…
Tovább olvasom >