Wiesbauer-Dunahús: Új Prémium termékek növelik a forgalmat
Az osztrák Wiesbauer Holding magyar leányvállalata, a 105 főt foglalkoztató Wiesbauer-Dunahús forgalma a 2016-os évben átlépte a 4 milliárd forintot. Ez az erőteljes növekedés mindenekelőtt a 2016-ban bevezetett prémium termék szortimentnek köszönhető, amelynek palettáját 2017-ben tovább bővítik.
A Wiesbauer-Dunahús különösen nagy figyelmet szentel a termékei kiváló minőségére és a legjobb ízvilág elérésére. A Prémium termékekkel- különösen az új Prémium Sacher virsli 2016-os bevezetésével- a Wiesbauer-Dunahús elindított az eddigi magas minőségű szortiment bővítéseként egy válogatott termékekből álló specialitás vonalat.
A 2014-2015-ben megvalósított üzembővítési beruházás után az elmúlt év vállalatfejlődése további fejlesztéseket tesz szükségessé. Még 2017-ben sor kerül a csomagoló egység átalakítására, illetve az iroda- és szociális helységek átépítésére. Ezáltal jobb munkakörülményeket teremtenek a vállalat dolgozóinak.
A Wiesbauer csoport 4 telephelyen közel 840 dolgozót foglalkoztat (Bécsben a Wiesbauer- Österreichische Wurstspezialitäten, Sitzenberg-Reidling/Niederösterreich-ban a Wiesbauer Gourmet, Saalbach-Hinterglem/Salzburg-ban a Metzgerei Senninger, Gönyűn a Wiesbauer-Dunahús). A Holding forgalma 2016-ban 178 millió Euro, az eladott áruk mennyisége 26.300 tonna. A 2017-es évre a cégcsoport további forgalom növekedésre törekszik.
Kapcsolódó cikkeink
Erősödött az élő sertés exportja
A KSH adatai szerint Magyarország élősertés-kivitele 22,7 százalékkal 22,5 ezer…
Tovább olvasom >Az Unilever 75 millió euró értékben fektet be Nyírbátorban
Új termékkategória és világszerte ismert szépségápolási márkák gyártási tevékenységét hozza…
Tovább olvasom >A magyar húsipar kihívásai és teljesítménye 2023-ban
A 2023-as év a magyar élelmiszeripar számára jelentős kihívásokkal telt,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >