Túl a 4 milliárdon a Wiesbauer-Dunahús
Az osztrák Wiesbauer Holding magyar leányvállalata, a 105 főt foglalkoztató Wiesbauer-Dunahús forgalma a 2016-os évben átlépte a 4 milliárd forintot. Ez az erőteljes növekedés mindenekelőtt a 2016-ban bevezetett prémium szortimentnek – különösen az új Prémium Sacher virslinek – köszönhető, amelynek palettáját 2017-ben tovább bővítik.
A 2014–2015-ben megvalósított üzembővítési beruházás után az elmúlt év vállalatfejlődése további fejlesztéseket tesz szükségessé. Még 2017-ben sor kerül
a csomagolóegység átalakítására, illetve az iroda- és szociális helyiségek átépítésére.
A Wiesbauer Holding forgalma 2016-ban 178 millió euró, az eladott áruk mennyisége 26 300 tonna volt.
Kapcsolódó cikkeink
Rekordbevétellel zárta 2024-et a BioTechUSA, de mérséklődött a növekedés üteme
A magyar tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport 2024-ben 93,7 milliárd forintos árbevétellel zárta…
Tovább olvasom >HungaroControl: 6 százalékkal nő a forgalom az ünnepek alatt
A magyar léginavigációs szolgáltató előzetes becslése alapján a karácsonyt megelőző…
Tovább olvasom >Újra felizzana a grillpiac
A tavalyi visszaesés után óvatos optimizmussal tekintenek az idei grillszezon…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ma is megbéníthatja az európai turizmust egy vulkán?
Tizenöt évvel az izlandi Eyjafjallajökull vulkán 2010-es kitörése után, amely…
Tovább olvasom >Nemzetközi árajánlati rendszer – átláthatóbb rendezvényszervezési piac
Nemzetközi árajánlati rendszer bevezetését javasolja a MaReSz a rendezvénypiac számára.…
Tovább olvasom >Túlturizmus Európában: vízágyús tüntetések Barcelonában, tiltások Budapesten
A rövid távú lakáskiadás, a turistahordák és az infrastruktúra túlterheltsége…
Tovább olvasom >