Túl a 4 milliárdon a Wiesbauer-Dunahús
Az osztrák Wiesbauer Holding magyar leányvállalata, a 105 főt foglalkoztató Wiesbauer-Dunahús forgalma a 2016-os évben átlépte a 4 milliárd forintot. Ez az erőteljes növekedés mindenekelőtt a 2016-ban bevezetett prémium szortimentnek – különösen az új Prémium Sacher virslinek – köszönhető, amelynek palettáját 2017-ben tovább bővítik.
A 2014–2015-ben megvalósított üzembővítési beruházás után az elmúlt év vállalatfejlődése további fejlesztéseket tesz szükségessé. Még 2017-ben sor kerül
a csomagolóegység átalakítására, illetve az iroda- és szociális helyiségek átépítésére.
A Wiesbauer Holding forgalma 2016-ban 178 millió euró, az eladott áruk mennyisége 26 300 tonna volt.
Kapcsolódó cikkeink
Újra felizzana a grillpiac
A tavalyi visszaesés után óvatos optimizmussal tekintenek az idei grillszezon…
Tovább olvasom >Csak a virsli roppan, a piac nem
Alaposan megtépázta a tavaly év végi virslieladásokat a magasba szökő…
Tovább olvasom >Pogátsa Zoltán: A kapitalizmus definíciója a növekedés – Folytatódik a Trade magazin Business Podcastja
Fontos lenne újrafókuszálni a magyar társadalom beszélgetéseinek, vitáinak a tartalmát,…
Tovább olvasom >További cikkeink
A csodálatos mandarin – A nap videója
Yoshihiro Okada „műveit” már ismerik olvasóink: néhány vágást ejt mandarinok héján,…
Tovább olvasom >Mit meg nem tesznek a frissességért! – A nap képe
A skandináv országokban kultusza van a friss élelmiszereknek – íme…
Tovább olvasom >