Whole Foods sajátmárkás kávé növekedés
Az Amazon főként természetes termékeket kínáló fizikai bolthálózatában az otthoni munkavégzés miatt a kávé kategória, azon belül is a sajátmárkás cikkek forgalma jelentősen emelkedett.
A GroceryDive szerkesztője a hétvégi különszám hasábjain jelentette be, hogy az egy éve, a világjárvány miatt szünetelő „On Special” rovat visszatér. Úgy gondolják, hogy az üzletmenet stabilizálódott, a kereskedelem működése ismét kiszámítható, és láthatáron már a COVID-19 válság vége. A sorozatot a Whole Food csomagolt kávéválasztékának elemzésével kezdik újra, mert a kategória növekedett, a speciális élelmiszerbolt pedig a sajátmárkájú kávé választékát is frissítette és a TikTok platformon is videót osztott meg a kávépillanatokról.
Reggeli rutinok
Az otthoni munkavégzés miatt sok háztartás szerzett be drága kávéfőzőt, ezzel is beletörődve, hogy a reggeli koffeint hosszú-távon is otthon fogja elfogyasztani. Ez a trend jót tett az organikus és speciális kávék széles választékát kínáló Whole Foods eladásainak is. A sötét és közepes örlésű kávék iránti kereslet lett a legjellemzőbb, Julie Bandin, kategóriavezető nyilatkozata szerint. Azt is hozzátette, hogy a vásárlók nyitottabbá váltak az újdonságok kipróbálása iránt, így a hidegen készítendő és a habos kávéváltozatok felé is. De sokan választják továbbra is az espressot és az instant kávéfajtákat. A 365 nevű sajátmárkás kávécsaládjuk átcsomagolását, megújulását is jól fogadták a vásárlók.
Nagy kiszerelés és fair trade előnyben
Julie Bandin elmondása szerint az őrölt kávé nagy csomagos kiszerelések és a több kapszulát tartalmazó nagy dobozok a legkeresettebbek, hiszen a vevők még mindig kevesebbszer járnak boltba és a bespájzolásra, nagybevásárlásokra rendezkedtek be.
A vállalat azt is közölte, hogy a fair trade és a Rainforest Alliance tanúsított kávék forgalma kétszámjegyű növekedést mutatott az elmúlt év során a Whole Foodsnál. Ez is alátámasztja, hogy mind a 365, mind az Allegro sajátmárkás vonalat ezután legalább az egyik minősítéssel ellátva szerzik be, bizonyítandó a munkások és a környezet iránti elkötelezettségüket. A Whole Foods vásárlói különösen érzékenyek az etikus és fenntarthatósági irányelvek betartása iránt. 2019-ben a Natural Marketing Institute jelentése szerint a lánc vásárlói kétszer annyira szándékoznak fair trade termékeket vásárolni, mint az USA átlag vásárlói.
Sajátmárka innováció
Az új, harmadik féltől származó tanúsítások mellett a Whole Foods értékesítési volumene jelentősen nőtt a 365 sajátmárkás kávécsomagolás újratervezésével. A tavaly bemutatott címkefrissítés több év után az első volt, és a vállalat szerint „szeszélyes márkaszemélyiséget” és „letisztult, színes esztétikát” tükröz. Ez év végéig a lánc a sajátmárkás tea portfólióra is kiterjeszti a tanúsítási kötelezettséget.
Az otthonragadt fogyasztók szórakoztatására a TikTok-on indítottak videót, hogyan lehet instant kávéból, cukorból és vízből egy kézi habverő segítségével habos reggeli italt készíteni, amit tejre vagy jégre öntve is lehet fogyasztani. A platformra sok ötlet érkezett, hogy az ICYMI, krémkávé vagy Dalgona kávé hogy lehet még finomabb és kreatívabb, szebb. Egész mozgalom indult a közösségi médiában és az instant kávéeladások is szépen emelkedtek.
Kapcsolódó cikkeink
Új festmények a Mizo Art Coffee csomagolásain
A Mizo Coffee Selection idén nyáron ismét újraértelmezi a kávézás…
Tovább olvasom >Mennyi kávét iszik a Z-generáció?
A német kávépiac jelentős átalakuláson megy keresztül, főként a fiatalabb…
Tovább olvasom >Rekordközeli globális kávétermés várható a 2025/2026-os szezonban
A világ kávépiaca új csúcs felé közelít: az amerikai mezőgazdasági…
Tovább olvasom >További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >Falusi romantika Budapest szívében: megnyitott a Puli és Juhász pesti csárda a belvárosban
Harcsapaprikás, túrós csusza és aranygaluska – juhászbölcsességgel tálalva, puli-lelkesedéssel fűszerezve.…
Tovább olvasom >