Mi aggasztja leginkább a magyarokat?
A Nielsen fogyasztói bizalmi indexe rákérdez a fogyasztókat a következő hat hónap során leginkább aggasztó területekre is. A magyaroknál az egészséggel kapcsolatos félelmek vezetnek, százból 23 válaszadó nevezte meg mint elsődleges, illetve másodlagos félelmet. Ezzel tavalyhoz képest ugyan némileg csökkent az arány (két százalékponttal), de még így is az élen tudott maradni. Ezután a második negyedévben leginkább az adósságaink miatt aggodalmaskodunk – a tavalyi bronzérmes a munkahelyi biztonságot előzte meg ezzel, ami egy évvel ezelőtt még a válaszadók 24 százalékának volt elsődleges vagy másodlagos félelme.
Nyugtalanít bennünket még idén a gazdasági helyzet alakulása (17%), a munkahely-magánélet közötti egyensúly (16%), a terrorizmus (14%) és az iskolai oktatás és/vagy jóléti intézkedések kérdése is (14%). Ha pedig az európai átlagot nézzük, ott jelenleg a terrorizmus a legnagyobb félelme a lakosoknak, a nálunk első helyre került egészség ezután következik. //
Kapcsolódó cikkeink
Indul a Costa Art & Craft pályázat!
Egy jó kávé csodákra képes – felfrissít, inspirál, energiát ad.…
Tovább olvasom >Jövőre is drága maradhat a spanyol olívaolaj
Akár júniusig rekord magas maradhat a spanyolországi olívaolaj ára, miután…
Tovább olvasom >Húsz százalékkal nőtt a magyar kávépiac értéke 2022-ben, a volumen azonban csökkent
Az alapanyagok jelentős drágulása miatt a magyar kiskereskedelmi kávépiac értéke…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >