Wellness a Gyulaival
Július 1-jétől három hónapon át tartó akciót indított a Gyulai Húskombinát Zrt. A „Nemzedékek kedvence” címmel futó fogyasztói promóció során a páros vagy szeletelt Gyulai kolbász termékekről kivágott és beküldött felhívással házimozirendszert és kolbászcsomagot lehet nyerni. A fődíj pedig egy wellness hétvége Gyulán.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
2,6 milliárd forinttal támogatta a nyugdíjasokat a Tesco és itt nem áll meg
2022 áprilisa óta mintegy 2,6 milliárd forinttal támogatta a Tesco…
Tovább olvasom >Bolti árakkal várja a Campus Fesztiválon a Lidl FesztMarket a vásárlókat
Ha nyár, akkor fesztiválszezon – amiből természetesen a Lidl sem…
Tovább olvasom >Már 25 éve támogatja a növényvédelmet a nyírségi agrovállalat
25. születésnapját ünnepli idén a Nyír-Chem Kft., a Szabolcs Szatmár-Bereg…
Tovább olvasom >