Wellness a Gyulaival
Július 1-jétől három hónapon át tartó akciót indított a Gyulai Húskombinát Zrt. A „Nemzedékek kedvence” címmel futó fogyasztói promóció során a páros vagy szeletelt Gyulai kolbász termékekről kivágott és beküldött felhívással házimozirendszert és kolbászcsomagot lehet nyerni. A fődíj pedig egy wellness hétvége Gyulán.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >