Wellness a Gyulaival
Július 1-jétől három hónapon át tartó akciót indított a Gyulai Húskombinát Zrt. A „Nemzedékek kedvence” címmel futó fogyasztói promóció során a páros vagy szeletelt Gyulai kolbász termékekről kivágott és beküldött felhívással házimozirendszert és kolbászcsomagot lehet nyerni. A fődíj pedig egy wellness hétvége Gyulán.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >