Webáruházzal várja fiatalodó vevőkörét az ANGRO
A békéscsabai ANGRO Nagykereskedelmi Kft. életében a legfontosabb esemény 2017-ben az volt, hogy megnyitotta viszonteladói igényekre szabott webáruházát. Partnerei ezáltal könnyen felfedezhetik a termékkínálatot, emellett gyorsan és átlátható módon adhatják le rendeléseiket. A webáruházas megrendelés lehetőségével időt és energiát takaríthatnak meg, ezért szívesen élnek a lehetőséggel – ma még pluszként, de a cég reményei szerint hamarosan alapszolgáltatásként.
– Tavaly és idén is tapasztaljuk, hogy az elöregedő boltosok, kisboltosok, minivállalkozók nagy számban adják át az üzletet a fiatalabb generációknak, illetve a fiatalok újra mernek vállalkozni – mondja ennek kapcsán Rokszin György, az ANGRO Nagykereskedelmi Kft.ügyvezető igazgatója. – Számunkra ez kedvező változás, hiszen a fiatalok sokkal nyitottabbak az informatika, a webáruházunk felé, mint szüleik.
Az ANGRO tapasztalatai szerint 2017-ben a gyártók tovább mélyítették a termékválasztékukat, így még többféle ízű, színű, illatú terméket kellett raktározni és kihelyezni, ami nagy logisztikai kihívást jelentett számukra. A termékválaszték emellett szélesedett is. 2017-ben külön polcsort szántak a reform- és bioélelmiszereknek, amelyek nemcsak világszinten, de Békés megyében is pozitív irányba indultak el.
Fogyasztói igény merült fel a kertészeti és barkácstermékek helyi vásárlása iránt. A nagy barkácsáruházak felkeresése mellett a kisvárosok és falvak vegyesboltjaiból is előszeretettel szerzik be ezeket a termékeket a fogyasztók. Erre az igényre elsőként reagáltak. Továbbra is figyelik a változásokat, folyamatosan törekedve a piaci rések betöltésére.
A 2018-as célok között első helyen áll, hogy tovább népszerűsítsék webáruházukat, ezzel kapcsolatban fejlesztéseket terveznek informatikai és logisztikai téren is. Ezenkívül a non-food termékkínálat szélesítésében látnak további potenciált. //
Vevőkör:
RETAIL
Főbb forgalmazott kategóriák:
ÉLELMISZER, NON-FOOD, HÁZTARTÁSI CIKK, JÁTÉK
Bruttó forgalom, 2016.:
3,5 MRD HUF
Bruttó forgalom, 2017.:
3,8 MRD HUF
Honlap: www.angro.hu
Területi lefedettség:
KELET-
MAGYARORSZÁG
Kapcsolódó cikkeink
Csúcsteljesítmény a nagykereskedelemben
November 8-án kiemelt beszállító partnerei körében tartotta meg hagyományos éves…
Tovább olvasom >Megnyílt az állatgyógyászati készítmény nagykereskedők antibiotikumforgalmazási jelentési felülete
A nagykereskedők 2024. március 1-ig adhatják le éves jelentésüket az…
Tovább olvasom >Nagykereskedelem 2023 – Tükör által, homályosan…
Az elmúlt időszak kíméletlen tükröt állított a hazai nagykereskedők elé,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >Egészséges nyári táplálkozási tippeket ad az Eisberg növényi zsírokkal
Az igazi forró nyár beköszöntével sokan törekednek egészségesebben táplálkozni, de…
Tovább olvasom >