Wanzl üzletkoncepciók-sorozat 3. rész: Mobile Store
A Mobile Store egy teljesértékű vásárlási élményt nyújtó „konténerüzlet” kialakítását teszi lehetővé ott, ahol nem megoldható egy hagyományos üzlet nyitása.
Mobile Store a Wanzltól – kattintson a videóra:
A belépést ügyfélkártya, vagy telefonos applikáció biztosítja. A bolt mindennapi szükségleti cikkeket kínál, amelyeket a vásárló az okostelefonnal vagy a kosárba gyűjtve az önkiszolgáló kasszánál fizethet ki. A fizetést követően a QR-kód biztosítja az üzletből történő távozást.
Az üzlettér melletti hűtött és száraz raktárból az időszakosan érkező személyzet igény szerint tudja tölti a polcokat.
Gyorsan, egyszerűen felállítható shop kisebb települések ellátására, vagy ott, ahol koncentrált a vásárlók száma, mint pl. egyetemek, nagyvállalatok közelében. A megjelenése, hangulata az adott cél- és termékcsoporthoz igazítható (look&feel), biztosítva ezzel az egyedi megjelenést.

A Mobile Store egy teljesértékű vásárlási élményt nyújtó „konténerüzlet”
(X)
Kapcsolódó cikkeink
EuroCIS 2025: „Lighting the Way to Smarter Stores!”
A visszaszámlálás elkezdődött! – Hamarosan megnyitja kapuit a kiskereskedelmi technológiák 2025-ös…
Tovább olvasom >Ismét sikeres megjelenés volt a Jövő Áruháza
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás hivatalos lapja a Trade magazin, amely…
Tovább olvasom >Minden szempontból meggyőzően teljesített az idei EuroCIS
A kiskereskedelem jövője a technológiáról és az innovációról szól, amelynek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Trónfosztás a luxusvilágban: az Hermès megelőzte az LVMH-t
A luxusiparban új korszak kezdődhet: az Hermès átvette a világ…
Tovább olvasom >