Wanzl üzletkoncepciók-sorozat 1. rész: Urban Store
Az Urban Store üzletkoncepió a felgyorsult urbanizáció kihívásaira ad megoldást. A rendelkezésre álló hely szűkös, nem lehet mindenhova bevásárlóközpontokat, nagy üzleteket építeni. A fókusz a mindennapi szükségletek biztosítása: elérhető a friss zöldség, gyümölcs, pékáru, készételek, convenience termékek. Egy üzlet, ami pótolja akár a konyhát vagy hűtőszekrényt is, és itt akár egy kávét is kényelmesen meg lehet inni.
Urban Store a Wanzltól – kattintson a videóra:
A vásárlás készpénzmentes, az okostelefon a vevő digitális ügyfélkártyája, amellyel az üzlet applikációjában történő azonosítást követően megnyílik az ügyfélfiók és a virtuális bevásárlókosár. Ezt követően csak levesszük a terméket a polcról…
A vásárlást intelligens polcok segítik, valamint automatikus felismerő technológia azonosítja, hogy mely termékek kerülnek a polcokról levételre vagy visszahelyezésre, ennek megfelelően módosul a virtuális kosár tartalma is. A személyzet a tanácsadásról és a friss áru utántöltéséről gondoskodik.
A vásárlás végén nincs más teendő, csak ellenőrizni a virtuális kosár tartalmát, jóváhagyni a fizetést, vagy akár az önkiszolgáló kasszánál kiegyenlíteni a számlát, majd egy ellenőrző kód segítségével távozni az üzletből.

Az Urban Store üzletkoncepió a felgyorsult urbanizáció kihívásaira ad megoldást
(x)
Kapcsolódó cikkeink
EuroCIS 2025: „Lighting the Way to Smarter Stores!”
A visszaszámlálás elkezdődött! – Hamarosan megnyitja kapuit a kiskereskedelmi technológiák 2025-ös…
Tovább olvasom >Ismét sikeres megjelenés volt a Jövő Áruháza
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás hivatalos lapja a Trade magazin, amely…
Tovább olvasom >Minden szempontból meggyőzően teljesített az idei EuroCIS
A kiskereskedelem jövője a technológiáról és az innovációról szól, amelynek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Trónfosztás a luxusvilágban: az Hermès megelőzte az LVMH-t
A luxusiparban új korszak kezdődhet: az Hermès átvette a világ…
Tovább olvasom >