Walmart tréning játékapplikációval
Játékosra veszi a Walmart az alkalmazotti tréningeket: a Spark City elnevezésű szimulációs játékalkalmazást használva készíti fel új bolti alkalmazottait februártól. A saját fejlesztésű appban a bolti alkalmazottak saját avatarja üzemelteti a szárazárurészleget – valós időben kezelve valós helyzeteket. A játékosok minden egyes döntésük után pontokat kapnak, teljesítményük a készletezés, az értékesítés és vevőelégedettség terén kerül értékelésre.
Az app nemrégiben megjelent következő szintje már a kertészeti részlegre összpontosít, és a tervek szerint további 4 szint jön még a szórakoztatóelektronika, ruházat, pékség/csemege osztály, valamint ügyfélszolgálati témában.
A Walmart tréningprogramjában a digitalizáció már korábban is megjelent: tavaly októberben bolti szintű VR-tréning programot indított a diszkontóriás.
Kapcsolódó cikkeink
Fenntarthatósági megállapodást kötött az Unilever a legnagyobb kiskereskedelmi partnereivel
Az Unilever megállapodást kötött tíz legnagyobb kiskereskedelmi partnerével, közöttük a…
Tovább olvasom >Saját vegán napvédő krémcsaládot dobott piacra Naomi Osaka
Látva, hogy a napvédelemmel kapcsolatos kutatások és diskurzusok középpontjába csak…
Tovább olvasom >A greenwashing ma már kevés lenne
Nagy átalakulások várhatóak a piacon: a változó fogyasztói igényekre és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogottabb eredményt hozott az ősz az idegenforgalomban
A nyári szezon növekedése után az ősz első hónapja visszafogottabb…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A hazai fogyasztás erősödik
A hazai fogyasztás erősödik, a belső kereslet és az ettől…
Tovább olvasom >Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >