Vursliba mennek a virslik a Gallio őszi reklámjaiban
Félidejéhez érkezett a GALLICOOP prémium pulykahúsos termékcsaládjának, a Gallionak rendelt őszi emlékeztető kampány. A Whitedog Media reklámügynökség kreatívcsapata által készített országos reklámkampány TV-spotjai szeptemberben és októberben is két-két hétig láthatóak országos kereskedelmi csatornákon, de felbukkannak közösségi médiában, plakátokon, járműveken, és innovatív digitális hengeroszlopokon is.

High-tech tv-spotokkal rukkolt elő a Gallio pulykafelvágott termékcsalád
A tavaly bevezetett Gallio márkanévvel a GALLICOOP a pulykafelvágottak és konyhakész termékek piacán kívánt önállóan megjelenni a prémium szegmensben. Az akkori nagyszabású reklámkampány nemcsak az értékesítést és a márkajelenlétet alapozta meg, hanem a kampány kreatívjait megalkotó Whitedog Media reklámügynökségnek is szakmai elismerést hozott, két cannes-i delfinnel. Elérkezett tehát az idő, hogy felfrissítő, emlékeztető kampánnyal támogassák a 2022-es őszi szezont.
A reklámfilmekben a Gallio Parkba nyer betekintést a néző, ahol a virslik vursliznak, a sonkák kánkánoznak, a szalámik körhintáznak, de felbukkan ezen kívül minden más, ami kötelező kelléke egy vidámparknak, a szellemkastélytól az óriáskerékig. A monarchia idején népszerű babaszobákat és díszes körhintákat egyszerre idéző képi világ utal a németalföldi húsipari hagyományokra, ugyanakkor megjelenik benne a játszi könnyedség, a precíz kivitelezést biztosító automatizáltság és a kreativitás, az ötletesség is. A filmből kiragadott jeleneteken alapszanak a kültéri kreatívok verziói.
A Whitedog által megálmodott koncepció kivitelezésében kulcsfontosságú volt a világon is párját ritkító RocketLab robotkamerája. Szeljak György csapata kifejezetten ehhez a koncepcióhoz rendelt külföldről speciális objektívet, de még annak megérkezése előtt, az objektív pontos látószögének ismeretében modellezte le a stáb az egész díszletet és terepasztalt. A kiindulási alap természetesen a valódi Gallio felvágott-család volt, ahhoz kellett méretarányosan elkészíteni a vursli minden mozgó alkatrészét, illetve a környezetet adó díszletet, a komplett konyhabútorral a háttérben. Az étel installációk mellett fontos szerepet kaptak Németh Edina papír konstrukciói is, amik szintén pontos tervezés alapján, egyedi méretre készültek lézervágással, majd kézi ragasztással.
A forgatás előtti két napon a robotkar mozgását, illetve a világítás és egyéb effektek – mint a füst, és a rakétakilövés szikráinak – programozását kellett tökéletesíteni a már megépített díszletben. A forgatás napján már csak a friss ételekkel és alapanyagokkal kellett berendezni a konyhát. A csapat werkfilmben örökítette meg az előkészületeket: https://youtu.be/hfinq8gCtL8
A Whitedog őszi kreatívja a korábbi díjnyertes koncepcióra épít, de egy szinttel magasabbra emeli a lécet technikailag. A konyhai környezetben megmozgatott makrovilág és a „Van benne kunszt” szlogen azt üzeni a háziasszonyoknak és a konyhába tévedőknek, hogy mindenkor bátran inspirálódjanak a korántsem hétköznapi Gallio termékcsaláddal.
Kapcsolódó cikkeink
Minden jó, ha a kezdete jó
Nem csak reggel, nem csak napindító étkezésként, nem csak a…
Tovább olvasom >AI-generált kampányforradalom: az Unilever új szintre emeli a marketinget
Az Unilever látványos újítással reformálja meg marketingfolyamatait: mesterséges intelligencia segítségével…
Tovább olvasom >A pulykaágazat kihívásai és lehetőségei: így látja a jövőt a Gallicoop
A pulykahús évekig a hazai és nemzetközi piac egyik meghatározó…
Tovább olvasom >További cikkeink
Flórián László irányítja áprilistól a Praktikert
Új ügyvezető igazgató irányítja 2025. áprilisától a magyar tulajdonú, országos…
Tovább olvasom >A szolgáltatások drágulása hajtja az inflációt – nem az élelmiszerek
Bár a közbeszédben és a kormányzati intézkedések fókuszában továbbra is…
Tovább olvasom >MLBKT: márciusban további fellendülést jelez a BMI
A beszerzésimenedzser-index (BMI) szezonálisan kiigazított márciusi értéke 51,2 – közölte…
Tovább olvasom >