Vursliba mennek a virslik a Gallio őszi reklámjaiban
Félidejéhez érkezett a GALLICOOP prémium pulykahúsos termékcsaládjának, a Gallionak rendelt őszi emlékeztető kampány. A Whitedog Media reklámügynökség kreatívcsapata által készített országos reklámkampány TV-spotjai szeptemberben és októberben is két-két hétig láthatóak országos kereskedelmi csatornákon, de felbukkannak közösségi médiában, plakátokon, járműveken, és innovatív digitális hengeroszlopokon is.

High-tech tv-spotokkal rukkolt elő a Gallio pulykafelvágott termékcsalád
A tavaly bevezetett Gallio márkanévvel a GALLICOOP a pulykafelvágottak és konyhakész termékek piacán kívánt önállóan megjelenni a prémium szegmensben. Az akkori nagyszabású reklámkampány nemcsak az értékesítést és a márkajelenlétet alapozta meg, hanem a kampány kreatívjait megalkotó Whitedog Media reklámügynökségnek is szakmai elismerést hozott, két cannes-i delfinnel. Elérkezett tehát az idő, hogy felfrissítő, emlékeztető kampánnyal támogassák a 2022-es őszi szezont.
A reklámfilmekben a Gallio Parkba nyer betekintést a néző, ahol a virslik vursliznak, a sonkák kánkánoznak, a szalámik körhintáznak, de felbukkan ezen kívül minden más, ami kötelező kelléke egy vidámparknak, a szellemkastélytól az óriáskerékig. A monarchia idején népszerű babaszobákat és díszes körhintákat egyszerre idéző képi világ utal a németalföldi húsipari hagyományokra, ugyanakkor megjelenik benne a játszi könnyedség, a precíz kivitelezést biztosító automatizáltság és a kreativitás, az ötletesség is. A filmből kiragadott jeleneteken alapszanak a kültéri kreatívok verziói.
A Whitedog által megálmodott koncepció kivitelezésében kulcsfontosságú volt a világon is párját ritkító RocketLab robotkamerája. Szeljak György csapata kifejezetten ehhez a koncepcióhoz rendelt külföldről speciális objektívet, de még annak megérkezése előtt, az objektív pontos látószögének ismeretében modellezte le a stáb az egész díszletet és terepasztalt. A kiindulási alap természetesen a valódi Gallio felvágott-család volt, ahhoz kellett méretarányosan elkészíteni a vursli minden mozgó alkatrészét, illetve a környezetet adó díszletet, a komplett konyhabútorral a háttérben. Az étel installációk mellett fontos szerepet kaptak Németh Edina papír konstrukciói is, amik szintén pontos tervezés alapján, egyedi méretre készültek lézervágással, majd kézi ragasztással.
A forgatás előtti két napon a robotkar mozgását, illetve a világítás és egyéb effektek – mint a füst, és a rakétakilövés szikráinak – programozását kellett tökéletesíteni a már megépített díszletben. A forgatás napján már csak a friss ételekkel és alapanyagokkal kellett berendezni a konyhát. A csapat werkfilmben örökítette meg az előkészületeket: https://youtu.be/hfinq8gCtL8
A Whitedog őszi kreatívja a korábbi díjnyertes koncepcióra épít, de egy szinttel magasabbra emeli a lécet technikailag. A konyhai környezetben megmozgatott makrovilág és a „Van benne kunszt” szlogen azt üzeni a háziasszonyoknak és a konyhába tévedőknek, hogy mindenkor bátran inspirálódjanak a korántsem hétköznapi Gallio termékcsaláddal.
Kapcsolódó cikkeink
Júliusban a zöldebb fogyasztói döntésekért kampányol az Auchan
Az Auchan Magyarország 2025-ben is csatlakozik a globális Műanyagmentes július…
Tovább olvasom >Owen Wilson a Wolt nemzetközi kampányának új arca
Owen Wilsonnal indította első márkanagyköveti kampányát a Wolt. Az egyéves…
Tovább olvasom >Új, AXE Fine Fragrance kollekció: az illat, amit nem tudsz kiverni a fejedből!
2025-ben egy merész termékbevezetéssel, és egy nagyívű kampánnyal rukkolt elő…
Tovább olvasom >További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >