Vursliba mennek a virslik a Gallio őszi reklámjaiban
Félidejéhez érkezett a GALLICOOP prémium pulykahúsos termékcsaládjának, a Gallionak rendelt őszi emlékeztető kampány. A Whitedog Media reklámügynökség kreatívcsapata által készített országos reklámkampány TV-spotjai szeptemberben és októberben is két-két hétig láthatóak országos kereskedelmi csatornákon, de felbukkannak közösségi médiában, plakátokon, járműveken, és innovatív digitális hengeroszlopokon is.

High-tech tv-spotokkal rukkolt elő a Gallio pulykafelvágott termékcsalád
A tavaly bevezetett Gallio márkanévvel a GALLICOOP a pulykafelvágottak és konyhakész termékek piacán kívánt önállóan megjelenni a prémium szegmensben. Az akkori nagyszabású reklámkampány nemcsak az értékesítést és a márkajelenlétet alapozta meg, hanem a kampány kreatívjait megalkotó Whitedog Media reklámügynökségnek is szakmai elismerést hozott, két cannes-i delfinnel. Elérkezett tehát az idő, hogy felfrissítő, emlékeztető kampánnyal támogassák a 2022-es őszi szezont.
A reklámfilmekben a Gallio Parkba nyer betekintést a néző, ahol a virslik vursliznak, a sonkák kánkánoznak, a szalámik körhintáznak, de felbukkan ezen kívül minden más, ami kötelező kelléke egy vidámparknak, a szellemkastélytól az óriáskerékig. A monarchia idején népszerű babaszobákat és díszes körhintákat egyszerre idéző képi világ utal a németalföldi húsipari hagyományokra, ugyanakkor megjelenik benne a játszi könnyedség, a precíz kivitelezést biztosító automatizáltság és a kreativitás, az ötletesség is. A filmből kiragadott jeleneteken alapszanak a kültéri kreatívok verziói.
A Whitedog által megálmodott koncepció kivitelezésében kulcsfontosságú volt a világon is párját ritkító RocketLab robotkamerája. Szeljak György csapata kifejezetten ehhez a koncepcióhoz rendelt külföldről speciális objektívet, de még annak megérkezése előtt, az objektív pontos látószögének ismeretében modellezte le a stáb az egész díszletet és terepasztalt. A kiindulási alap természetesen a valódi Gallio felvágott-család volt, ahhoz kellett méretarányosan elkészíteni a vursli minden mozgó alkatrészét, illetve a környezetet adó díszletet, a komplett konyhabútorral a háttérben. Az étel installációk mellett fontos szerepet kaptak Németh Edina papír konstrukciói is, amik szintén pontos tervezés alapján, egyedi méretre készültek lézervágással, majd kézi ragasztással.
A forgatás előtti két napon a robotkar mozgását, illetve a világítás és egyéb effektek – mint a füst, és a rakétakilövés szikráinak – programozását kellett tökéletesíteni a már megépített díszletben. A forgatás napján már csak a friss ételekkel és alapanyagokkal kellett berendezni a konyhát. A csapat werkfilmben örökítette meg az előkészületeket: https://youtu.be/hfinq8gCtL8
A Whitedog őszi kreatívja a korábbi díjnyertes koncepcióra épít, de egy szinttel magasabbra emeli a lécet technikailag. A konyhai környezetben megmozgatott makrovilág és a „Van benne kunszt” szlogen azt üzeni a háziasszonyoknak és a konyhába tévedőknek, hogy mindenkor bátran inspirálódjanak a korántsem hétköznapi Gallio termékcsaláddal.
Kapcsolódó cikkeink
Minőség a rácsokon
A hozzáadott érték, a prémium minőség, a kényelmi szempontok újra…
Tovább olvasom >Nők étterme
Különleges kampánnyal hívja fel a figyelmet a női vállalkozók szerepére…
Tovább olvasom >Grillsajtok – már nem csak nyáron
Optimisták a grillpiac szereplői az idei szezon előtt. Mert bár…
Tovább olvasom >További cikkeink
Terjednek a sötét mintázatok az e-kereskedelemben – és gyakoribb ellenük a hatósági fellépés is
Sürgetés, nyomásgyakorlás, költségek elrejtése vagy „csepegtetése” – egyre gyakrabban alkalmazzák…
Tovább olvasom >Történelmi csúcson a vállalati fúziók – gyorsabb eljárásokkal, mesterséges intelligenciával dolgozik a GVH
2024-ben rekordszámú vállalati összefonódás történt Magyarországon, az érintett cégek összesített…
Tovább olvasom >Fagy sújtotta a hazai gyümölcsösöket – áremelkedéssel és kínálati hiánnyal indul a szezon
Május beköszöntével egyre több szezonális gyümölcs jelenik meg a boltokban…
Tovább olvasom >