VOSZ: változóban a magyarok vásárlási szokásai
Az online vásárlás térhódítása hihetetlen mértékben átalakítja az elmúlt 20-25 évben Magyarországon kialakult, havi egy-két nagybevásárlással működő vásárlási szokásokat – mondta a Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége (VOSZ) kereskedelmi tagozatának elnöke csütörtökön az M1 aktuális csatornán.
Krisán László hozzátette: az online vásárlás évente kétszámjegyű növekedést produkál folyamatosan, ezzel szemben a hipermarketek bevétele csupán 0,5-1 százalékkal bővül évente.
Egyre többen választják a kisebb, úgynevezett kényelmi boltokat is, aminek a személyi kapcsolat az elsődleges oka – mutatott rá.
Az internetezők 90 százaléka vásárol is a felületen, ezért a bevásárlóközpontok a vevők bevonzása érdekében egyre inkább élményközpontúvá próbálnak válni – mondta Krisán László. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Együttműködési szerződést írt alá a Menedzserek Országok Szövetsége és a VOSZ
A Menedzserek Országos Szövetsége és a Vállalkozók és Munkáltatók Országos…
Tovább olvasom >Vezetői képzés jövőjéért írt alá együttműködési szerződést a Menedzserek Országok Szövetsége és a Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége
A Menedzserek Országos Szövetsége és a Vállalkozók és Munkáltatók Országos…
Tovább olvasom >A VOSZ állásfoglalása az új munkaalkalmassági vizsgálati szabályokról: munkáltatói kötelezettségek és lehetőségek
A Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége (VOSZ) Egészségügyi Tagozata tájékoztatást…
Tovább olvasom >További cikkeink
Stratégiai partnerségre lépett a SPAR International és a Circana
Stratégiai együttműködést jelentett be a SPAR International a fogyasztói magatartás…
Tovább olvasom >Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >