Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > Vörösboros kóla és palackozott fröccs az áruházak polcain
Vörösboros kóla és palackozott fröccs az áruházak polcain
A Király Ital Kft. termékei először a Metro áruházakban vásárolhatók meg, később a többi bevásárlóközpontban is kaphatóak lesznek.
A Gesztesi Károly által népszerűsített Királyi Fröccs koronazáras
palackban kerül forgalomba, alacsony ásványi anyag tartalmú forrásvízzel
készül, így nem károsul a bor zamata.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Piacra jutás, marketing, AI applikáció: kézzelfogható segítséget nyújt a SPAR Régiók Kincsei programja a kistermelők számára
Több mint 550-re emelkedett a kistermelőktől, kézműves cégektől, kisebb borászatokból…
Tovább olvasom >Megérkezett a Samsung Vision AI a vállalat legújabb tévéivel és hangprojektoraival
A Samsung bejelentette 2025-ös televízió és hangprojektor termékcsaládjainak bevezetését, a…
Tovább olvasom >További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >