Vörös Sörrel újít a Dreher 24
A Dreher kiszélesíti az alkoholmentes sörpiacot: a vállalat szakemberei egy Vörös Sörrel nyújtanak új alternatívát a fogyasztóknak. Az egyedi eljárással készülő főzet sötétebb színével és markánsabb ízével eltér mindentől, amit eddig az alkoholmentes sörök piacán megszokhattunk.
A jellegzetes ízű alkoholmentes sör március elején kerül a boltokba. A sörlevet infúziós cefrézéssel készítik, majd speciális élesztőt használnak, amely segítségével extrém alacsony alkoholtermelés mellett is megjelennek az erjesztéskor keletkező ízkomponensek.
„Az új recept és gyártási technológia megtervezésekor azt a célt tűztük ki magunk elé, hogy a világos típusú alkoholmentes sörök mellett egy izgalmas terméket vezessünk be a nem ízesített alkoholmentes sörök piacára” – mondta Négyesi Fruzsina, a hazai márkák marketing vezetője. „A Dreher24 Vörös Sörrel több választási lehetőséget kívánunk biztosítani azoknak, akik valódi söríz élményt keresnek alkoholmentes változatban” – tette hozzá Négyesi Fruzsina.
A nem ízesített alkoholmentes sörök piacán eddig számos márka, de jellemzően világos típusú, vagy többségében világos fajta volt jelen. Ezen változtat most a Dreher 24 Vörös Sör, amely kiszélesíti az alkoholmentes sörkategóriát Magyarországon.
A Dreher Sörgyárak elkötelezett a felelős alkoholfogyasztás mellett, amelyet a 11 éve futó Ésszel iszom programjával támogat. A 2009-ben indított kezdeményezés célja, hogy változatos eszközökkel és hatásos üzenetekkel kezdeményezzen párbeszédet a témában. A felelős alkoholfogyasztás jegyében a vállalat változatos alkoholmentes termékportfóliót is kínál alternatívaként a fogyasztóinak.
Kereskedelmi forgalomban a termék 0,5 literes dobozban és üvegben lesz kapható. A márkabevezetést közterületi, digitális és közösségi média kommunikáció, PR, erős bolti kommunikáció, valamint mintaszórás támogatja.
Kapcsolódó cikkeink
Felvették a cseh szellemi örökség listájára a csehországi sörkultúrát
Felvették a cseh szellemi kulturális örökség listájára a csehországi sörkultúrát…
Tovább olvasom >Közel 5 milliárd euróval járul hozzá a spanyol gazdasághoz a Heineken
A Heineken 2023-ban 4,84 milliárd euróval járult hozzá a spanyol…
Tovább olvasom >Cseh sörgyárak nem szállítanak Oroszországba
A cseh sörgyárak nem szállítanak sört Oroszországba, többségük már 2022…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Munch-ba olvad Románia legnagyobb ételmentő platformja, így már közel hatezer partnertől lehet ételt menteni
A cseh versenytárs felvásárlása után, Romániában is folytatja a stratégiáját…
Tovább olvasom >A Valentin-napi hulladék kétharmada nem újrahasznosítható
Az Európai Unióban egyetlen Valentin-napon több mint 100 000 tonna…
Tovább olvasom >95 millió forint segítség másfél hónap alatt a Tesco munkatársaitól és vásárlóitól a rászorulóknak
95 millió forinttal támogatja az ország legnagyobb adománygyűjtő csapata az…
Tovább olvasom >