Vörös Sörrel újít a Dreher 24
A Dreher kiszélesíti az alkoholmentes sörpiacot: a vállalat szakemberei egy Vörös Sörrel nyújtanak új alternatívát a fogyasztóknak. Az egyedi eljárással készülő főzet sötétebb színével és markánsabb ízével eltér mindentől, amit eddig az alkoholmentes sörök piacán megszokhattunk.
A jellegzetes ízű alkoholmentes sör március elején kerül a boltokba. A sörlevet infúziós cefrézéssel készítik, majd speciális élesztőt használnak, amely segítségével extrém alacsony alkoholtermelés mellett is megjelennek az erjesztéskor keletkező ízkomponensek.
„Az új recept és gyártási technológia megtervezésekor azt a célt tűztük ki magunk elé, hogy a világos típusú alkoholmentes sörök mellett egy izgalmas terméket vezessünk be a nem ízesített alkoholmentes sörök piacára” – mondta Négyesi Fruzsina, a hazai márkák marketing vezetője. „A Dreher24 Vörös Sörrel több választási lehetőséget kívánunk biztosítani azoknak, akik valódi söríz élményt keresnek alkoholmentes változatban” – tette hozzá Négyesi Fruzsina.
A nem ízesített alkoholmentes sörök piacán eddig számos márka, de jellemzően világos típusú, vagy többségében világos fajta volt jelen. Ezen változtat most a Dreher 24 Vörös Sör, amely kiszélesíti az alkoholmentes sörkategóriát Magyarországon.
A Dreher Sörgyárak elkötelezett a felelős alkoholfogyasztás mellett, amelyet a 11 éve futó Ésszel iszom programjával támogat. A 2009-ben indított kezdeményezés célja, hogy változatos eszközökkel és hatásos üzenetekkel kezdeményezzen párbeszédet a témában. A felelős alkoholfogyasztás jegyében a vállalat változatos alkoholmentes termékportfóliót is kínál alternatívaként a fogyasztóinak.
Kereskedelmi forgalomban a termék 0,5 literes dobozban és üvegben lesz kapható. A márkabevezetést közterületi, digitális és közösségi média kommunikáció, PR, erős bolti kommunikáció, valamint mintaszórás támogatja.
Kapcsolódó cikkeink
Tavaly 20,9 millió hektoliter sört főztek a cseh sörgyárak
Tavaly 20,9 millió hektoliter sört főztek a csehországi sörgyárak, ami…
Tovább olvasom >Házisörfőzők Nemzetközi Versenye szombaton a Főzdeparkban
Ingyenes programok, főzdetúrák és kilenc ország legjobb házisörei várják az…
Tovább olvasom >Az offline találkozásokért indított kampányt a Heineken
A felnőttek több mint fele érzi úgy, hogy túlterheli a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Pepsi gyártása hazatér Magyarországra
A Szentkirályi Magyarország Kft. beruházása nyomán hazatér a Pepsi gyártása,…
Tovább olvasom >Gyorséttermi nagyüzem: tovább nőtt a McDonald’s és a Burger King árbevétele, de egyre többe kerül a hamburger
Sikeres pénzügyi évet zárt 2024-ben a két legnagyobb gyorsétteremlánc Magyarországon:…
Tovább olvasom >Növelte piaci részesedését és árbevételét 2024-ben a Praktiker
A kihívásokkal teli környezetben is pozitív eredménnyel és piaci részesedésének…
Tovább olvasom >