Vörös Sörrel újít a Dreher 24
A Dreher kiszélesíti az alkoholmentes sörpiacot: a vállalat szakemberei egy Vörös Sörrel nyújtanak új alternatívát a fogyasztóknak. Az egyedi eljárással készülő főzet sötétebb színével és markánsabb ízével eltér mindentől, amit eddig az alkoholmentes sörök piacán megszokhattunk.
A jellegzetes ízű alkoholmentes sör március elején kerül a boltokba. A sörlevet infúziós cefrézéssel készítik, majd speciális élesztőt használnak, amely segítségével extrém alacsony alkoholtermelés mellett is megjelennek az erjesztéskor keletkező ízkomponensek.
„Az új recept és gyártási technológia megtervezésekor azt a célt tűztük ki magunk elé, hogy a világos típusú alkoholmentes sörök mellett egy izgalmas terméket vezessünk be a nem ízesített alkoholmentes sörök piacára” – mondta Négyesi Fruzsina, a hazai márkák marketing vezetője. „A Dreher24 Vörös Sörrel több választási lehetőséget kívánunk biztosítani azoknak, akik valódi söríz élményt keresnek alkoholmentes változatban” – tette hozzá Négyesi Fruzsina.
A nem ízesített alkoholmentes sörök piacán eddig számos márka, de jellemzően világos típusú, vagy többségében világos fajta volt jelen. Ezen változtat most a Dreher 24 Vörös Sör, amely kiszélesíti az alkoholmentes sörkategóriát Magyarországon.
A Dreher Sörgyárak elkötelezett a felelős alkoholfogyasztás mellett, amelyet a 11 éve futó Ésszel iszom programjával támogat. A 2009-ben indított kezdeményezés célja, hogy változatos eszközökkel és hatásos üzenetekkel kezdeményezzen párbeszédet a témában. A felelős alkoholfogyasztás jegyében a vállalat változatos alkoholmentes termékportfóliót is kínál alternatívaként a fogyasztóinak.
Kereskedelmi forgalomban a termék 0,5 literes dobozban és üvegben lesz kapható. A márkabevezetést közterületi, digitális és közösségi média kommunikáció, PR, erős bolti kommunikáció, valamint mintaszórás támogatja.
Kapcsolódó cikkeink
Gyenge negyedéves eredmények miatt kihívásokkal néz szembe az Anheuser-Busch InBev és a Carlsberg
A világ vezető sörgyártói, az Anheuser-Busch InBev (AB InBev) és…
Tovább olvasom >30 millió eurót költ a Diageo a Guinness 0.0 gyártására
A Diageo 30 millió eurós beruházással növeli a Guinness alkoholmentes…
Tovább olvasom >Száz százalék Guinness, nulla százalék alkohol
Újra meglepetéssel indul a száraz november, hiszen novembertől a Borsodi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tizenhárom millió forintot gyűjtött együtt a Nestlé és a Tesco a Magyar Élelmiszerbank részére
A Nestlé és a Tesco összefogásával megvalósult, tavaszi jótékonysági kampányban…
Tovább olvasom >Ismét elstartol a fenntartható életmód alapjaira nevelő Etesd az Eszed iskolai kihívás!
A Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos Doboz hiánypótló…
Tovább olvasom >Kihirdették a Lidl élelmiszerhősök verseny nyerteseit
Sikerrel zárult a Lidl Magyarország Élelmiszerhősök versenye, amit az élelmiszer-pazarlás elleni világnap…
Tovább olvasom >