VM: folytatódik a magyar alma népszerűsítése
Folytatta a magyar almát népszerűsítő kampányt Budai Gyula, a Vidékfejlesztési Minisztérium parlamenti államtitkára pénteken Budapesten, a Tesco Váci úti áruházában – tájékoztatta az eseményt követően a tárca az MTI-t. Budai Gyula ezúttal is minden vásárlónak azt tanácsolta, hogy egyen naponta legalább egy almát. Ez alkalommal az államtitkárral együtt két szabolcsi almatermelő, Rácz Imre Balkányból és Bölcskei György Nagykállóból is a magyar almát népszerűsítette. A legnagyobb mennyiségben termelt magyar gyümölcsöket, zöldségeket a VM, az Agrármarketing Centrum (AMC), valamint a Magyar Zöldség-Gyümölcs Szakmaközi Szervezet és Terméktanács (FruitVeB) közösen népszerűsíti. Az almakampány szeptember közepén kezdődött, amelynek keretében a vidékfejlesztési miniszter és a minisztérium parlamenti államtitkára ellátogat a nagy áruházláncok üzleteibe és a magyar almát ajánlja a vásárlók figyelmébe. A becslések szerint az idén Magyarországon 30 ezer hektáron mintegy 450 ezer tonna alma terem. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
GKI Elemzés: EU-s források nélkül csak döcögne a hazai gazdaság
Idén május 1-én ünnepeljük uniós csatlakozásunk 21. évfordulóját. EU-s tagságunknak…
Tovább olvasom >NGM: mindig fellépünk az indokolatlan áremelés ellen, a következő hónapokban tovább csökkenhet az infláció
Áprilisban az infláció mértéke 4,2 százalékra, míg az élelmiszerinflációé 5,4…
Tovább olvasom >A vártnál magasabb lett az április infláció
Áprilisban 4,2 százalékos volt az éves infláció, havi szinten pedig…
Tovább olvasom >