VM: folytatódik a magyar alma népszerűsítése
Folytatta a magyar almát népszerűsítő kampányt Budai Gyula, a Vidékfejlesztési Minisztérium parlamenti államtitkára pénteken Budapesten, a Tesco Váci úti áruházában – tájékoztatta az eseményt követően a tárca az MTI-t. Budai Gyula ezúttal is minden vásárlónak azt tanácsolta, hogy egyen naponta legalább egy almát. Ez alkalommal az államtitkárral együtt két szabolcsi almatermelő, Rácz Imre Balkányból és Bölcskei György Nagykállóból is a magyar almát népszerűsítette. A legnagyobb mennyiségben termelt magyar gyümölcsöket, zöldségeket a VM, az Agrármarketing Centrum (AMC), valamint a Magyar Zöldség-Gyümölcs Szakmaközi Szervezet és Terméktanács (FruitVeB) közösen népszerűsíti. Az almakampány szeptember közepén kezdődött, amelynek keretében a vidékfejlesztési miniszter és a minisztérium parlamenti államtitkára ellátogat a nagy áruházláncok üzleteibe és a magyar almát ajánlja a vásárlók figyelmébe. A becslések szerint az idén Magyarországon 30 ezer hektáron mintegy 450 ezer tonna alma terem. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >Decemberben alig változott a GKI konjunktúraindexe
A GKI Gazdaságkutató Zrt.– az EU támogatásával –felmérése szerint decemberben…
Tovább olvasom >Ünnepi fogások: bacon kuglóf, baconos sajttorta és szilveszteri kandírozott virslifalatkák
Sokszor egy-egy szokatlanabb hozzávaló, vagy akár maga a tálalás is…
Tovább olvasom >