VM: folytatódik a magyar alma népszerűsítése
Folytatta a magyar almát népszerűsítő kampányt Budai Gyula, a Vidékfejlesztési Minisztérium parlamenti államtitkára pénteken Budapesten, a Tesco Váci úti áruházában – tájékoztatta az eseményt követően a tárca az MTI-t. Budai Gyula ezúttal is minden vásárlónak azt tanácsolta, hogy egyen naponta legalább egy almát. Ez alkalommal az államtitkárral együtt két szabolcsi almatermelő, Rácz Imre Balkányból és Bölcskei György Nagykállóból is a magyar almát népszerűsítette. A legnagyobb mennyiségben termelt magyar gyümölcsöket, zöldségeket a VM, az Agrármarketing Centrum (AMC), valamint a Magyar Zöldség-Gyümölcs Szakmaközi Szervezet és Terméktanács (FruitVeB) közösen népszerűsíti. Az almakampány szeptember közepén kezdődött, amelynek keretében a vidékfejlesztési miniszter és a minisztérium parlamenti államtitkára ellátogat a nagy áruházláncok üzleteibe és a magyar almát ajánlja a vásárlók figyelmébe. A becslések szerint az idén Magyarországon 30 ezer hektáron mintegy 450 ezer tonna alma terem. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megszólalt az OKSZ az árrésstop meghosszabbításával kapcsolatban
Orbán Viktor bejelentette az árrésstop meghosszabbítását. Az Országos Kereskedelmi Szövetség…
Tovább olvasom >KSH: az egy évvel korábbihoz képest 8,0 százalékkal visszaesett a beruházások teljesítménye
A beruházások volumene 2025 II. negyedévében a nyers adatok szerint…
Tovább olvasom >Megújult a K&H gyermekbarát irodája
A nyári szünet a gyerekeknek maga a paradicsom, míg a…
Tovább olvasom >