Víz, víz, tiszta víz
A Hell Energy, hazánk vezető energiaital-, jegestea- és jegeskávégyártója új márkával, a Floewaterrel lépett be a vízpiacra, prémium minőségű vizet kínálva az éttermek, szállodák, fitnesstermek és munkahelyek számára – ráadásul mindezt csomagolásmentesen. Az innovatív, egyedülálló vízszűrő és kezelő technológiának köszönhetően a vízvezetékhálózatra kötve képes állandó minőségű, a 0,2 μm-nál nagyobb fizikai és kémiai szennyeződésektől mentes prémium víz előállítására az ország bármely pontján.
A Floewater több, mint egy vízszűrő berendezés, hiszen nemcsak megszűri, hanem kezeli is a vizet. A gyakran javításra, cserére szoruló bekötővezetékekből a csapvízbe kerülő szennyeződéseket úgy távolítja el, hogy megőrzi a vízben található értékes oldott ásványianyag-tartalmat, valamint az előkezelés során beállítja a víz pH-értékét és magnéziummal dúsítja azt. //
Kapcsolódó cikkeink
Alumínium csillogás a márkaépítésben
Fenntarthatósággal kapcsolatos aktuális kérdéseket járták körbe a Magyar Marketing Szövetség…
Tovább olvasom >A sport mint stratégiai márkaélmény
Ma már a sport messze nem pusztán szponzorációs felület: komplex,…
Tovább olvasom >Megérkezett a FloeWater eddigi leglátványosabb reklámfilmje, egyenesen a medencepartról!
Egy évvel ezelőtt bombaként robbant a hír: Eva Mendes lett…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Hortobágyi Csárdában lett hungarikum a csárda
Hungarikummá nyilvánították a csárdát és a badacsonyi kéknyelűt a Hungarikum…
Tovább olvasom >Utcai gasztrofesztivál, vacsoraestek és fesztiválos ételrendelés a SopronFesten
A SopronFest Gourmet programjainak keretében, egy héten át városszerte a…
Tovább olvasom >Unicum-sör – reklámkampány és nyereményjáték
Generációk bulifétise volt a kultikus Unicum-sör párosítás, amit még a…
Tovább olvasom >