Vitorlát bontott hazánkban az olasz Peroni Nastro Azzurro
Ezentúl nálunk is kapható Olaszország összetéveszthetetlen karakterű söre, a frissítő Peroni Nastro Azzurro. A világszintű eladásokban élen járó olasz sörmárka valóságos stílusikon, amelyet elsőrangú alapanyagai, több mint 50 éves múltja és a hozzá kapcsolódó igazi olasz életérzés tesznek különlegessé. A „Kék szalag” megjelenése erősíti azt a hazai piaci trendet, melyet a magas minőségű sörszegmens növekedése jellemez.
Egyre nagyobb az igény a prémium sörök iránt hazánkban, csak az elmúlt egy évben 6 százalékkal növekedett ezen kategória forgalma Magyarországon. Ebben a szegmensben vált elérhetővé a magyar közönség számára a Peroni Nastro Azzurro, amely nem csak Olaszország egyik legnépszerűbb sörmárkája, de világszerte is az egyik legkeresettebb olasz sör.
Igazi népszerű és időtlen olasz stílusikonként a Nastro Azzurro is a ’60-as évek szülötte: 1963-ban alkotta meg az akkor már több mint 100 éves múltra visszatekintő Peroni sörgyár ezt az alsóerjesztésű technológiával készült terméket. Más lagerekkel összehasonlítva ízjegyeiben is a mediterránumot idézi, harmóniát teremt a keserű, a citrusos és a fűszeres aromák között, s mint ilyet, Olaszországban a tökéletesség szimbólumaként tartják számon.
Nevét egyébként az SS Rex hajónak és legénységének tiszteletére kapta, amely – mivel 1933-ban a legrövidebb idő alatt szelte át az Atlanti-óceánt –, egyetlen olaszként nyerte el a leggyorsabbaknak járó „Kék szalagot”. Az elnevezésben való megjelenése mellett az üveg nyakán és címkéjén is fellelhető jelkép olyan szimbólum, amely a nemzeti büszkeséget, az olasz vitalitást, valamint a tengert idézi szemünk elé. A művész- és divatvilág „dolce vita” életérzése a márkát is jellemzi, amelynek kommunikációjában a kék szalag és a tengerész szimbólumok gyakran feltűnnek.
A több mint 70 országban kedvelt brandet a hazai piacra a Dreher Sörgyárak Zrt. vezette be. Az 5,1 százalékos alkoholfokú termékhez a sörkedvelők jelenleg 0,33 dl-es, üveges változatban juthatnak hozzá, elsősorban a sörözőkben, független bolthálózatokban, illetve a Spar és a CBA Príma üzletekben.
Kapcsolódó cikkeink
A Heinekent szeretik a legjobban a magyarok?
A Pénczenrum legújabb szavazása alapján a Heineken sörei továbbra is…
Tovább olvasom >Az USA-ban gyártja nyártól a Molson Coors a Peroni Nastro Azzurro-t
Az USA-ba helyezi át a Peroni Nastro Azzurro olasz sörmárka…
Tovább olvasom >A magyar söripar 2023-as eredményei: vegyes teljesítmény a nagy gyártóktól
A 2023-as üzleti év különféle kihívásokat és sikereket hozott a…
Tovább olvasom >További innovációs termékek
Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Dinamikus bővülés a SPAR franchise hálózatában: 19 új üzlet Magyarországon
A SPAR franchise hálózata 2024 első félévében 19 új üzlettel…
Tovább olvasom >