Vitorlát bontott hazánkban az olasz Peroni Nastro Azzurro
Ezentúl nálunk is kapható Olaszország összetéveszthetetlen karakterű söre, a frissítő Peroni Nastro Azzurro. A világszintű eladásokban élen járó olasz sörmárka valóságos stílusikon, amelyet elsőrangú alapanyagai, több mint 50 éves múltja és a hozzá kapcsolódó igazi olasz életérzés tesznek különlegessé. A „Kék szalag” megjelenése erősíti azt a hazai piaci trendet, melyet a magas minőségű sörszegmens növekedése jellemez.
Egyre nagyobb az igény a prémium sörök iránt hazánkban, csak az elmúlt egy évben 6 százalékkal növekedett ezen kategória forgalma Magyarországon. Ebben a szegmensben vált elérhetővé a magyar közönség számára a Peroni Nastro Azzurro, amely nem csak Olaszország egyik legnépszerűbb sörmárkája, de világszerte is az egyik legkeresettebb olasz sör.
Igazi népszerű és időtlen olasz stílusikonként a Nastro Azzurro is a ’60-as évek szülötte: 1963-ban alkotta meg az akkor már több mint 100 éves múltra visszatekintő Peroni sörgyár ezt az alsóerjesztésű technológiával készült terméket. Más lagerekkel összehasonlítva ízjegyeiben is a mediterránumot idézi, harmóniát teremt a keserű, a citrusos és a fűszeres aromák között, s mint ilyet, Olaszországban a tökéletesség szimbólumaként tartják számon.
Nevét egyébként az SS Rex hajónak és legénységének tiszteletére kapta, amely – mivel 1933-ban a legrövidebb idő alatt szelte át az Atlanti-óceánt –, egyetlen olaszként nyerte el a leggyorsabbaknak járó „Kék szalagot”. Az elnevezésben való megjelenése mellett az üveg nyakán és címkéjén is fellelhető jelkép olyan szimbólum, amely a nemzeti büszkeséget, az olasz vitalitást, valamint a tengert idézi szemünk elé. A művész- és divatvilág „dolce vita” életérzése a márkát is jellemzi, amelynek kommunikációjában a kék szalag és a tengerész szimbólumok gyakran feltűnnek.
A több mint 70 országban kedvelt brandet a hazai piacra a Dreher Sörgyárak Zrt. vezette be. Az 5,1 százalékos alkoholfokú termékhez a sörkedvelők jelenleg 0,33 dl-es, üveges változatban juthatnak hozzá, elsősorban a sörözőkben, független bolthálózatokban, illetve a Spar és a CBA Príma üzletekben.
Kapcsolódó cikkeink
NIQ: Nem hátba veregetésre, mentorfigurákra van szüksége a fiataloknak
Egy átlagos magyar felnőtt a családján és a munkahelyén kívül…
Tovább olvasom >A Dreher vezérigazgatója a befogadó kultúra további erősítésére tett vállalást
Nemzetközi kutatások* bizonyítják, hogy azok a vállalatok, ahol a munkavállalók…
Tovább olvasom >45 éves a magyar sörkultúra egyik ikonikus helyszíne
Felújított relikviákkal, sörtörténeti AI-időutazásos kisfilmmel, id. Dreher Antal kalandjait bemutató…
Tovább olvasom >További innovációs termékek
Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >A Lidl vásárlóinak köszönhetően közel 24 millió forintnyi adományt kapnak a rászoruló
Két hét alatt 15,5 millió forint értékű élelmiszeradomány-utalvány és közel…
Tovább olvasom >Már itthon is elérhető Dirk Rossmann önéletrajzi írása
A klímakatasztrófával foglalkozó oköthrillerei után megjelent magyarul Dirk Rossmann, a…
Tovább olvasom >