Vitorlát bontott a Rossmann
A Rossmann Magyarország a nyaralási szezon nyitására új típusú fogyasztói hűségprogramot indított. Május 9-től a vásárlásért járó nyereménykuponokkal garantált ajándékok és egyedi Rossmann strandtörülközők kedvezményes vásárlási lehetősége csábítja a vevőket, továbbá a kuponon szereplő kódok online feltöltésével hetente balatoni nyaralást és thaiföldi utat is lehet nyerni.
A „Horgonyt fel!” mottójú kommunikációhoz image-jellegű reklámszpot készült promóciós taggel kiegészítve, valamint online, sajtó-, közösségimédia- és in-store kampány is megvalósult. Mindezt megelőzte egy online és print csatornákon futó teaser-kommunikáció „Vajon ki lesz a kapitány?” és „Hamarosan indulunk!” szlogenekkel.
Kapcsolódó cikkeink
Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Nőnap a Rossmann-nál: női vezetők, kupon és nyereményjáték
A hazai Rossmann 11 tagú menedzsmentjéből 4-en nők, akik idén…
Tovább olvasom >A Rossmann belső tehetségei hódítják meg a TikTokot
A Rossmann innovatív közösségi média kezdeményezése révén bolti dolgozóikkal egy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >