Vitaminitallal erősít a HELL ENERGY
Új termékkategóriával bővíti kínálatát a HELL ENERGY Magyarország Kft. a magyar és a nemzetközi piacokon. A cég portfóliójába kerülnek a Swiss Laboratory Kft. DeLaVie és Fizzy szénsavmentes és szénsavas vitaminitalai.
A két cég együttműködési megállapodást kötött annak érdekében, hogy a termékcsaládokat a fogyasztók minél szélesebb köre ismerhesse meg.
Az elmúlt 6 évben a Swiss Laboratory termékei elsősorban Magyarországon voltak elérhetőek, azonban a HELL portfólió részeként több mint 10 országban lesznek kaphatóak.
A DeLaVie és a Fizzy italcsaládok kedvező árukkal, finom ízükkel és megbízható magas minőségükkel hódítanak a fogyasztók körében 2015 óta. A szénsavmentes és szénsavas vitaminitalok a 104 éves svájci DIXA natúrmanufaktúra gyógynövénykivonatát tartalmazzák, melyet a legnagyobb gondossággal, kizárólag a svájci Alpokból származó izsópfű-mályvalevél-bergamott-menta gyógynövényekből állítanak elő. A tartósítószer-mentes italok az eredeti svájci gyógynövénykivonat mellett vitaminokat és ásványi anyagokat tartalmaznak. A vitaminitalok élvezetes alternatívát nyújthatnak a mindennapi vitaminbevitel során. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Visszatér a HELL Boxing Kings: 2025-ben berobban a küzdősport új korszaka!
Készülj, mert 2025-ben a ring ismét lángra kap! A HELL…
Tovább olvasom >Trade marketing, az elengedhetetlen? – Szerelmem a trade marketing – idén is
A Trade Marketing Klub hagyományos, online konferenciája, a Szerelmem a…
Tovább olvasom >A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Trónfosztás a luxusvilágban: az Hermès megelőzte az LVMH-t
A luxusiparban új korszak kezdődhet: az Hermès átvette a világ…
Tovább olvasom >