Viszik az adójegyet mint a cukrot
Az áprilistól esedékes 2,7 százalékos jövedéki adóemelést igyekeznek a gyártók úgy elkerülni, hogy jóelőre betáraznak a kisebb elvonást tartalmazó adójegyes termékekkel.
A VPOP korábbi adatai szerint az adójegyforgalom a jó előre
meghirdetett jövedéki adóemelkedést megelőző három-négy hónapban havi 10-15
százalékkal erősödik, vagyis a gyártók a szabályt megkerülve már jó előre
készletet építenek, amellyel akár egy évig is alacsonyabban tarthatják a
termékük árát.
A szoros árverseny miatt a dohánygyárak minden lehetőséget megragadnak a spórolásra.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ez az év már valóban az adatmenedzsment éve lesz
Az élelmiszer-kiskereskedelmi szektor sikere idén nagyban múlhat az árképzés, az…
Tovább olvasom >DLA Piper Hungary/Omnibusz javaslat: szükséges egyszerűsítés vagy visszalépés a fenntarthatósági törekvésekben?
Február 26-án hivatalosan is elérhetővé vált a fenntarthatósági jelentéstételi kötelezettségek…
Tovább olvasom >Slow Food Deutschland: nem a rovarok fogyasztása, hanem az élelmiszerpazarlás csökkentése lehet a megoldás
Kritikát fogalmazott meg a Slow Food Deutschland a rovarok Európában…
Tovább olvasom >