Viszik a 150 ezer forintos ananászt, mint a cukrot
A Del Monte amerikai élelmiszergyártó vállalat több mint egy évtizedes fejlesztőmunka eredményeként mutatta be a Rubyglow ananászt, amelynek jellegzetes rubinvörös színe adta a nevét. A különleges gyümölcsöt először Kínában kezdték árusítani, és idővel az amerikai piacra is bevezették. Azonban aki szeretné megkóstolni ezt a rendkívül édes gyümölcsöt, annak mélyen a zsebébe kell nyúlnia, mivel egy darab ára majdnem 400 amerikai dollár.

Az ínyencek viszik
A Rubyglow ananász nemcsak a színével és ízével, hanem az árával is kiemelkedik a piacon. Ennek ellenére jelentős kereslet mutatkozik rá, még az amerikaiak körében is, akik az utóbbi időben egyre magasabb élelmiszerárak mellett élnek. A Del Monte döntése, hogy a gyümölcsöt az amerikai fogyasztók számára is elérhetővé teszi, arra utal, hogy van piaca a különleges és prémium termékeknek. A gyümölcs iránti nagy érdeklődés az új gyümölcsfajták iránti általános trendet tükrözi, amely magában foglalja a Honeycrisp almát, a Cotton Candy szőlőt, a Sumo Citrust és a japán függőleges eper is. A piacon megjelenő új termékek iránti igényt a felső kategóriás éttermek, ínyencek és különböző online platformok is erősítik.
Kapcsolódó cikkeink
Dél-Korea a kutyahús-fogyasztás betiltására készül 2027-ig
Dél-Korea átfogó tervet jelentett be, amely 2027-ben teljesen megszünteti a…
Tovább olvasom >Háromezer év után újra főzték az ókori egyiptomiak sörét
A történelem, a régészet és a gasztronómia találkozása egyre népszerűbbé…
Tovább olvasom >A fokhagyma egészségesebb, mint hittük
Ikaria, a görög sziget, amelyet a világ egyik „Kék zónájaként”…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Egészséges, rostban és fehérjében gazdag húskészítményeket fejlesztettek ki Debrecenben
Új, egészségvédő, rostban és fehérjében gazdag, egyedi bioaktív hatóanyagokat tartalmazó…
Tovább olvasom >A német kiskereskedelmi forgalom csökkent áprilisban havi szinten
Németországban reálértéken 1,1 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom áprilisban havi…
Tovább olvasom >