Viszik a 150 ezer forintos ananászt, mint a cukrot
A Del Monte amerikai élelmiszergyártó vállalat több mint egy évtizedes fejlesztőmunka eredményeként mutatta be a Rubyglow ananászt, amelynek jellegzetes rubinvörös színe adta a nevét. A különleges gyümölcsöt először Kínában kezdték árusítani, és idővel az amerikai piacra is bevezették. Azonban aki szeretné megkóstolni ezt a rendkívül édes gyümölcsöt, annak mélyen a zsebébe kell nyúlnia, mivel egy darab ára majdnem 400 amerikai dollár.
A Rubyglow ananász nemcsak a színével és ízével, hanem az árával is kiemelkedik a piacon. Ennek ellenére jelentős kereslet mutatkozik rá, még az amerikaiak körében is, akik az utóbbi időben egyre magasabb élelmiszerárak mellett élnek. A Del Monte döntése, hogy a gyümölcsöt az amerikai fogyasztók számára is elérhetővé teszi, arra utal, hogy van piaca a különleges és prémium termékeknek. A gyümölcs iránti nagy érdeklődés az új gyümölcsfajták iránti általános trendet tükrözi, amely magában foglalja a Honeycrisp almát, a Cotton Candy szőlőt, a Sumo Citrust és a japán függőleges eper is. A piacon megjelenő új termékek iránti igényt a felső kategóriás éttermek, ínyencek és különböző online platformok is erősítik.
Kapcsolódó cikkeink
Elektromos légitaxi? Az új szuperfegyver a turizmusban!
Az egyesült arab emírségekbeli Rász el-Haima Közlekedési Hatósága (RAKTA) és…
Tovább olvasom >Meglepő alapanyagból készül az új életet kapott ősi sör
Egy ősi mezopotámiai sörrecept most új életet kapott, mivel a…
Tovább olvasom >Nem is olyan egészséges a narancslé, mint hittük
A narancslé, bár a reggeli és napi rutinok fontos része,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Vezetőváltás a Lidl Magyarország élén
Grósz Jenő, a Lidl Magyarország Igazgatóságának elnöke 2024. szeptemberétől a…
Tovább olvasom >Az Országos Kereskedelmi Szövetség üdvözli a kötelező akciózás július 1-től történő kivezetését
Az Országos Kereskedelmi Szövetség üdvözli a kötelező akciózás július 1-től…
Tovább olvasom >A BKIK üdvözli a Kormány döntését a boltoknak előírt kötelező akciózás július 1-től történő kivezetéséről
A Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara több szakmai szervezettel egyetértésben már…
Tovább olvasom >