Viszik a 150 ezer forintos ananászt, mint a cukrot
A Del Monte amerikai élelmiszergyártó vállalat több mint egy évtizedes fejlesztőmunka eredményeként mutatta be a Rubyglow ananászt, amelynek jellegzetes rubinvörös színe adta a nevét. A különleges gyümölcsöt először Kínában kezdték árusítani, és idővel az amerikai piacra is bevezették. Azonban aki szeretné megkóstolni ezt a rendkívül édes gyümölcsöt, annak mélyen a zsebébe kell nyúlnia, mivel egy darab ára majdnem 400 amerikai dollár.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2024/05/Kepernyofoto-2024-05-28-10.19.46-300x157.png)
Az ínyencek viszik
A Rubyglow ananász nemcsak a színével és ízével, hanem az árával is kiemelkedik a piacon. Ennek ellenére jelentős kereslet mutatkozik rá, még az amerikaiak körében is, akik az utóbbi időben egyre magasabb élelmiszerárak mellett élnek. A Del Monte döntése, hogy a gyümölcsöt az amerikai fogyasztók számára is elérhetővé teszi, arra utal, hogy van piaca a különleges és prémium termékeknek. A gyümölcs iránti nagy érdeklődés az új gyümölcsfajták iránti általános trendet tükrözi, amely magában foglalja a Honeycrisp almát, a Cotton Candy szőlőt, a Sumo Citrust és a japán függőleges eper is. A piacon megjelenő új termékek iránti igényt a felső kategóriás éttermek, ínyencek és különböző online platformok is erősítik.
Kapcsolódó cikkeink
Az élő kenyér – a Telex új filmje
A kenyér évszázadok óta egyik legalapvetőbb élelmiszerünk, és fő összetevője,…
Tovább olvasom >Elektromos légitaxi? Az új szuperfegyver a turizmusban!
Az egyesült arab emírségekbeli Rász el-Haima Közlekedési Hatósága (RAKTA) és…
Tovább olvasom >Meglepő alapanyagból készül az új életet kapott ősi sör
Egy ősi mezopotámiai sörrecept most új életet kapott, mivel a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >