Viszik a 150 ezer forintos ananászt, mint a cukrot

Szerző: Trademagazin Dátum: 2024. 05. 28. 10:21

A Del Monte amerikai élelmiszergyártó vállalat több mint egy évtizedes fejlesztőmunka eredményeként mutatta be a Rubyglow ananászt, amelynek jellegzetes rubinvörös színe adta a nevét. A különleges gyümölcsöt először Kínában kezdték árusítani, és idővel az amerikai piacra is bevezették. Azonban aki szeretné megkóstolni ezt a rendkívül édes gyümölcsöt, annak mélyen a zsebébe kell nyúlnia, mivel egy darab ára majdnem 400 amerikai dollár.

Az ínyencek viszik

A Rubyglow ananász nemcsak a színével és ízével, hanem az árával is kiemelkedik a piacon. Ennek ellenére jelentős kereslet mutatkozik rá, még az amerikaiak körében is, akik az utóbbi időben egyre magasabb élelmiszerárak mellett élnek. A Del Monte döntése, hogy a gyümölcsöt az amerikai fogyasztók számára is elérhetővé teszi, arra utal, hogy van piaca a különleges és prémium termékeknek. A gyümölcs iránti nagy érdeklődés az új gyümölcsfajták iránti általános trendet tükrözi, amely magában foglalja a Honeycrisp almát, a Cotton Candy szőlőt, a Sumo Citrust és a japán függőleges eper is. A piacon megjelenő új termékek iránti igényt a felső kategóriás éttermek, ínyencek és különböző online platformok is erősítik.

Kapcsolódó cikkeink